Агромаркет

Впізнати клієнта за поведінкою: український онлайн-банкінг запускає новий проєкт верифікації користувачів

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Mastercard спільно з «ПриватБанком» реалізують перший в Україні проєкт верифікації клієнтів, заснований на поведінковій біометрії. Зазначається, що раптові зміни в поведінці користувача допоможуть виявляти шахраїв.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Проєкт впроваджується для безпечної аутентифікації, оскільки одного лише пароля вже недостатньо для захисту облікового запису користувача.

«Нове рішення забезпечується NuDetect – платформою прозорої перевірки користувача від NuData, компанія Mastercard. Проєкт планується реалізувати до кінця 2019 року », – ідеться в повідомленні.

Як зазначається, NuDetect дасть змогу онлайн-банкінгу перевіряти клієнтів за їхньою унікальною поведінкою під час взаємодії з пристроями або додатками. Рішення аналізує сотні сигналів, включаючи характеристики пристрою, пасивні біометричні і поведінкові показники, потім порівнює їх зі способом поведінки користувача в минулому.

«Раптові зміни в очікуваній поведінці, як, наприклад, використання пристрою з іншою мовою, введення іншого тексту або занадто швидкий перегляд сторінки – деякі з багатьох потужних індикаторів ризику», – повідомили в компанії.

Разом з тим поведінкові дані таких взаємодій аналізуються в режимі реального часу. Інформація, що ідентифікує особу, не зберігається, і дані ніколи не будуть доступні хакерам, стверджують в компанії.

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!
  • 100 найкращих аграрних підприємств України
  • Експертна рада проекту «Аграрна Еліта України - 2019»
  • 100 найкращих аграрних підприємств України, за номінаціями