Внутрішнє споживання меду в Україні перевищило 50% річного врожаю
У 2021 році бджолярі та інші оператори медового ринку спостерігали суттєве збільшення внутрішного споживання натурального меду в Україні.
Про це повідомляє пресслужба ТМ «Знатний мед».
«У 2021 році внутрішнє споживання вперше за останні 8 років перевищило обсяг експорту меду за кордон», – вважає Валерій Курейко, бджоляр і співвласник ТМ “Знатний Мед”.
Експерт зазначає, що насамперед це сталося в результаті проведення великої, в тому числі, інформаційної роботи з боку пасічників, а також активність ЗМІ щодо популяризації продуктів бджільництва.
Збільшення споживання меду також відбувається на тлі продовження пандемії Covid 19, що спонукала багатьох людей звернутись до традиційних та природних засобів захисту організму.
Позитивним чинником зростання внутрішніх продажів меду стало збільшення ціни на мед (нагадаємо, що воно відбулося через несприятливі погодні умови, які негативно вплинули на розвиток бджолосімей). Адже пасічнику вигідніше продати 1 кг меду за 4-6 доларів внутрішньому споживачеві, ніж за 2 долари оптовому закупівельнику.
«Внутрішній споживач виграв конкуренцію із експортом: понад 50% медового врожаю залишилось всередині країни, але не на складах та у коморах, а в українського споживача на столі», – зауважив Валерій Курейко.
Нагадаємо, українці споживають все більше меду. Раніше ми писали, що через погодні умови недобір меду становить 40-50%.