Агромаркет

Apimondia 2019: українські медовари завоювали два срібла і бронзу

На 46-му конгресі-виставці Apimondia 2019 Асоціація експортерів та переробників меду та Спілка пасічників України вперше були представлені єдиним національним стендом.

Про це повідомила консультант ФAO Анна Бурка на своїй Фейсбук-сторінці.

«В рамках Apimondia асоціаціями було організовано Національний вечір українського меду. На цьому заході було презентовано бренд Ukrainian honey. Keep true та проговорено основні ключові світові тенденції на ринку меду, поточну ситуацію на внутрішньому українському ринку та позиції України на зовнішньому ринку», – зазначила Анна Бурка.

За її словами, українські пасічники та медовари представили українську продукцію на конкурсі World beekeeping Awards. За підсумками конкурсу представники української делегації отримали 4 нагороди: 2 «срібла» та 1 «бронзу»  отримали медовари, а також «срібло» отримав віце-президент Спілки пасічників України Андрій Бажин за відео «Медова Україна».

Участь у Національному вечорі взяли радник з економічних питань Посольства України в Канаді Петро Петренко, економіст Інвестиційного центру ФAO Катерина Кривонос, представники Асоціації експортерів та переробників меду та Спілки пасічників України, а також близько 40 представників компаній-імпортерів меду.

«Український мед спричинив чималий ажіотаж на міжнародному конгресі та виставці бджільництва Apimondia, який проходить наразі в Канаді. Презентацію бренду українського меду в Канаді та поїздку українських виробників було організовано за підтримки ФAO, ЄБРР та ініціативи EU4Business», – повідомила Анна Бурка.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!