Агромаркет

Українські компанії мають шанс отримати грант на розробку стратегій зростання аграрних малих та середніх підприємств

Українські компанії мають змогу отримати субгрант для розробки типових маркетингових стратегій інтенсивного та інтегративного зростання аграрних малих та середніх підприємств (МСП) на ринку с/г продукції та продуктів її переробки від Програми USAID з аграрного і сільського розвитку.

Про це повідомляють у USAID.

«Метою субгранту є розробка семи маркетингових стратегій, які будуть впроваджуватись агро МСП для їх росту та розвитку на ринку фруктів та овочів, м’яса та молочних продуктів, аквакультури, інших с\г продуктів та продуктів їх переробки з урахуванням розвитку внутрішнього ринку місцевих крафтових і органічних продуктів з доданою вартістю», – йдеться в повідомленні.

Учасниками конкурсу на отримання гранту можуть стати компанії, що мають щонайменше п’ять років практичного та перевіреного досвіду розробки успішних маркетингових стратегій (розробили щонайменше дві стратегії), бізнес-планів,  інвестиційних проектів для секторів, підприємств та галузей, включаючи підприємства з виробництва продуктів харчування;  навички дослідження ринку та SWOT-аналізу; та експертів, які мають профільну вищу освіту у поєднанні із щонайменше п’ятьма роками практичного досвіду в розробці маркетингових стратегій.