Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Українська молодь мало обізнанана у сільському господарстві, – дослідження

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Компанія Corteva Agriscience презентувала результати Всеукраїнського дослідження щодо ставлення молодого покоління до роботи в сільському господарстві, проведенного спільно з аналітичним агентством Proinsight Lab у всіх регіонах України.

Як повідомили в компанії, для більшості учасників опитування сільське господарство виявилося незнайомою сферою діяльності, і саме це є ключовою причиною відсутності вибору на користь цієї сфери під час планування кар’єри (52% підлітків, 49% батьків).

Більше третини опитаних підлітків (38%) також заявили, що ця галузь їм нецікава. При цьому рівень знання сільськогосподарських спеціальностей серед підлітків в Україні виявився досить високим. Загалом лише 21% опитаних підлітків не змогли пригадати жодної сільськогосподарської спеціальності, а найвідомішими агроспеціальностямі були названі агроном, тракторист і ветеринар.

Переважна більшість відповідей продемонструвала лояльне ставлення до сільського господарства: 58% дітей і 63% батьків погодилися з тим, що сільське господарство розвивається і що це технологічна галузь.

Разом з тим з усіх опитаних лише 2% підлітків обирають професію аграрного спрямування або роботу в сільськогосподарській галузі. А залученість батьків у сільському господарстві майже не впливає на вибір дітей.

Загалом 10% дітей і 17% дорослих не вибрали сільське господарство для майбутньої діяльності через переконання, що в цій галузі немає гідного заробітку.

Дослідження виявило, що ключовими проблемами для підготовки нового покоління працівників сільського господарства України наразі є низький рівень знань та хибне уявлення про галузь у більшості населення країни, що не відповідає рівню професійних амбіцій підлітків та їхніх батьків.

«Згідно з результатами опитування, українська молодь мало знайома з галуззю, а при виборі професії сильно залежить від соціальних мереж. Саме тому ми спробували абсолютно новий для сільського господарства інструмент комунікації – колаборації з популярними блогерами, щоб привернути увагу якомога більшої кількості підлітків і розповісти їм про перспективи роботи в нашій сфері», – зазначила менеджер з корпоративних комунікацій в Центральній і Східній Європі Corteva Agriscience Анна Бабіч.

Всього в опитуванні взяли участь понад 1000 міських і сільських жителів з різних регіонів України. До них увійшли підлітки у віці 14-18 років і батьки дітей цього віку.

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!