Україна може змінити позицію Росії на турецькому ринку олій
Україна залишається беззаперечним лідером серед постачальників соняшникової олії в Індію, яка проявляє більший інтерес до українського продукту в 2016/17 маркетинговому році порівняно з минулим сезоном. За шість місяців поточного маркетингового року закупівлі збільшені майже на 42%.
Питання конкуренції на ринку ЄС на даному етапі можна вважати вирішеним: поставки РФ у цьому напрямку мінімальні, тоді як товарний потік із України демонструє стабільність.
Здавалося б, наразі питання перетину інтересів двох країн у торгівлі соняшниковою олією з Туреччиною практично вирішене, а Україна, диверсифікувавши і переорієнтувавши ринки збуту, віддала цю нішу Росії.
Проте в світлі останніх подій у сфері торговельних відносин Росії й Туреччини розстановка сил на цьому ринку може змінитися. Для Росії, яка експортує до Туреччини останні сезони близько 40% від загального обсягу соняшникової олії, введення мита фактично означатиме втрату цього ринку збуту.
Додати коментар