Щоб задовольнити попит Північної Європи та Азії, українські експортери докуповуватимуть яблука в Італії та Греції
Напрацьовані минулого року ділові контакти української компанії-експортера USPA Fruit цього року опинилися на межі зриву через небажання українських фермерів експортувати яблука. Для виходу з ситуації експортери планують завозити яблука з Італії та Греції.
Про це повідомляє FreshPlaza.
Сезон яблук 2018-2019 в Україні був чудовим сезоном для USPA Fruit, коли вони могли б утвердитися на ринку.
«Врожай 2018 року був майже на 30% більший, ніж урожай 2017 року, а це означає, що ми були змушені відкривати нові ринки збуту та канали продажу українських яблук. Я вважаю, що наша команда зробила чудову роботу, оскільки географія поставок розширилася до 15 різних країн, а канали продажу додавались прямими контрактами з торговими мережами та підприємствами громадського харчування», — розповів директор USPA Fruit Володимир Гуржій. «Це дозволило рекордно збільшити продажі українських яблук далеко за межі України. Насправді ми всі працювали над якістю яблук, упаковки, логістики та сервісу на всіх етапах — від виробництва до полиці».
Одним із викликів для компанії стала зміна настрою українських фермерів у сезоні 2019/2020 року. Урожай цього року менший, ціни на продукцію значно вищі, і фермерам вигідніше продавати яблука на внутрішній ринок, ніж експортувати. Але це вигода ситуаційна, на один рік.
«Таким чином, щоб щоб задовольнити зростаючий попит на наші яблука, нам потрібно буде доставляти яблука з інших країн, таких як Італія, Греція та Сербія, оскільки українське виробництво обмежене в деяких сортах. Ми очікуємо, що в цьому сезоні збільшимо продажі. Ми вважаємо, що це дуже важливо для нашого зростання не повинно впливати на якість, оскільки це завжди було нашим пріоритетом».
USPA Fruit експортує у Швецію,Велику Британію, Іспанію та Нідерланди. З азійських країн — у Гонконг, Сингапур та Малайзю, де Україна опинилася в трійці постачальників європейських яблук відразу після Італії та Франції. З країн Перської затоки — Об’єднані Арабські емірати, Саудівська Аравія, Кувейт, Бахрейн та Оман.
Компанія прагне наблизитися до якості італійський постачальників.
«Наш орієнтир — Італія, тому ми будемо націлені на те, щоб наші високі стандарти відповідали тим же стандартам, що і товар з Італії, пропонуючи більш розумну цінову політику. Протягом літніх місяців ми будемо постачати черешні, лохину та деякі інші культури», — підсумовавв Володимир Гуржій.
Читайте також:Компанія USPA fruit відправила першу партію українських яблук до Дубаю
Додати коментар