Продукти преміум-сегменту в розвинених країнах фактично стали стандартом
У розвинених країнах більше немає ринку для продуктів другого гатунку – лише топ-клас.
На цьому наголосив економіст інвестиційного центру ФАО Андрій Ярмак, окреслюючи ключові тенденції, що визначають міжнародну торгівлю продуктами харчування.
«Споживачі в ЄС вже звикли до продукції преміум-сегмента, адже вона ставала все доступнішою, а згодом фактично стала стандартом, – зазначив він. – Продукти, які в Україні виробник розглядає як преміум, в ЄС є звичайними продуктами, а в преміум-сегмент вони виходять тільки, якщо мають якісь особливі якості. Наприклад, якщо це сертифікована органічна продукція».
За словами експерта, імпорт продуктів зростає найшвидше до країн регіону ASEAN (Індонезія, Малайзія, Філіппіни, Сінгапур і Таїланд) та в цілому до країн Азії. Африка за темпами зростання наразі посідає друге місце. У цих регіонах зростання може бути органічним – за рахунок зростання ринку.
«Щодо ЄС, то фактично замість зростання там спостерігається стагнація, а отже, щоб потрапити на цей конкурентний та давно поділений ринок, потрібно буде витісняти інших», – зауважив Андрій Ярмак.
Додати коментар