Продукція ТМ «Чумак» виходить на ринок Сінгапуру
Продукція вітчизняної торгової марки «Чумак» виходить на ринок Сінгапуру. Такий результат успішної торгової місії в цю країну. Перша партія продукції цього бренду вже надійшла до Сінгапуру.
Про це повідомив керівник компанії Business Engineers Asia Kanthiban Scouser на своїй Фейсбук-сторінці, інформує Секретаріат з підтримки експорту української продовольчої та аграрної продукції.
Як повідомили в експортному відділі компанії, асортимент продукції українського виробника, представлений на ринку Сінгапуру, складається з соусів, кетчупів, майонезів, гірчиці та смузі. Всі ці товарні позиції вже невдовзі будуть реалізовуватись на одному з найважливіших торговельних майданчиків Південно-Східної Азії – онлайн-супермаркеті RedMart.
За словами економіста інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрія Ярмака, «Чумак» був одним з найбільш системних учасників торгової місії. Ця компанія дуже серйозно підійшла до переговорів і дуже добре підготувалися до поїздки, враховуючи всі нюанси ведення бізнесу в цьому регіоні.
«З огляду на широкий асортимент «Чумака», а також те, що це продукт FMCG, знадобилося чимало часу, щоб узгодити всі позиції для поставок, налагодити логістику і переконатися у відсутності обмежень на поставки товару до Сінгапуру», – зазначив Андрій Ярмак.
Додати коментар