Агромаркет

Понад 300 виробників долучилися до проєкту «українських полиць» за кордоном 

Понад 300 виробників долучилися до проєкту «українських полиць» за кордоном 

Проєкт «Економічний фронт» започаткували ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» та національний проєкт Дія.Бізнес у партнерстві з Шевченківською районною державною адміністрацією в місті Київ.

Про це повідомляє пресслужба Ucare.

Це серія освітніх офлайн-заходів, учасники яких можуть дізнатися більше про тренди в ритейлі ЄС та світу, вимоги до харчової продукції за кордоном, міжнародні виставки, онлайн-інструменти для дослідження закордонних ринків тощо.

На першому заході проєкту «Економічний фронт» співзасновник UCARE Владислав Китайгородський розповів про те, які переваги ініціатива “українських полиць” надає як українським виробникам, так і закордонним торговим мережам.  Наразі UCARE активно налагоджує партнерські відносини на ринках США, Великобританії, Польщі, Чехії, Угорщини та Німеччини.

За попередніми даними Офісу з розвитку підприємництва та експорту, Україна у 2022 році експортувала товарів на майже 100 млн тонн або 44,1 млрд доларів США. Це на 35% менше, ніж у 2021, але більше, ніж очікувалось на початку повномасштабного вторгнення. Українські компанії, стикнувшись з падінням купівельної спроможності та попиту на внутрішньому ринку постали перед проблемою зі збутом своєї продукції. За результатами нещодавнього опитування, 45% бізнесу розглядають експорту як важливий напрямок свого розвитку.

Наразі до проєкту Ucare by FoodTech Shelf долучилося понад 300 українських виробників. Логістика, зберігання товару, маркетинг, операційна робота, перемовини про поставки здійснюються силами UCARE. Завдяки UCARE українські компанії навіть в умовах війни отримують поштовх до розвитку, масштабуються, заробляють і виплачують заробітну плату.

UCARE працює практично з будь-якими продовольчими товарами тривалого зберігання (від 6 місяців) та доданою вартістю (не сировинні). Продукція повинна бути вироблена в Україні та привабливо упакована, має відповідати вимогам США та ЄС.  Ну і звісно, потрібно мати достатні виробничі потужності для експорту товару за кордон.

Нагадаємо, у супермаркетах Європи і США з’являться «українські полиці».