«Мед України» опановує міжнародні ринки
Компанія «Мед України», яка завоювала провідні позиції на українському ринку, скористалася урядовою програмою єРобота, інвестувавши у спеціальне обладнання. Це дозволило компанії підвищити якість продукції й вивести її на міжнародні ринки.
Про це повідомляє пресслужба Міністерства економіки України.
За словами власника «Меду України» Едуарда Кричфалушія, споживання меду у розвинутих країнах щороку зростає на 5-7%, і, щоб лишатись конкурентними на західних ринках, українські компанії повинні розширювати та покращувати виробничі практики, використовувати провідні технології переробки задля досягнення конкурентних переваг на внутрішньому і світовому ринках.
Щоб забезпечити якісну продукцію та впоратися із збільшенням попиту, він вирішив інвестувати у спеціальне обладнання. Завдяки гранту для переробних підприємств «Новий рівень» від Міністерства економіки, придбали необхідне обладнання, зокрема лінії відкачки і підготовки меду. Це допомогло підприємству розширити свою діяльність, посилити присутність на полицях українських супермаркетів і вивести продукцію компанії на міжнародний ринок.
Нагадаємо, експорт меду в натуральному виразі за 9 місяців збільшився на 6%.