Агромаркет

Louis Dreyfus у 2019 році скоротила чистий прибуток на 37%

Чистий обсяг продажів компанії Louis Dreyfus (LDC) склав $33,6 млрд, враховуючи збільшення обсягів поставок на 1,3% і зниження цін ($36 млрд у 2018 році). Показник EBITDA досяг $836 млн ($1,064 млн у 2018 році), а чистий прибуток склав $230 млн ($364 млн у 2018 році).

Про це йдеться у фінансовому звіті компанії.

«2019 рік виявився одним із найскладніших років за останній час, коли сталося багато фундаментальних зрушень у світі та в нашому секторі», – зазначила голова Луї Дрейфус Холдинг BV Маргарита Луї-Дрейфус. – Наша нова реальність – підвищення глобальної мінливості, політичної непередбачуваності, зміни споживчих тенденцій та екологічні проблеми в планетарному масштабі».

Операційні результати компанії 2019 року склали $956 млн, порівняно з $1,314 млрд 2018-го. В LDC відмічають приріст у сегменті зернових та олійних культур, а також  ефективну оптимізацію логістики.

Повідомляється також, що LDC у 2019 році зосередилася на здійсненні своєї трансформаційної бізнес-стратегії, з капітальними витратами у $413 млн на рік ($329 млн у 2018 році).