Експортувати в Азію стає дорожче через коронавірус
Транспортні компанії підняли ціни на 40%на експорт товарів до країн Азії, сказав голова Української асоціації аграрного експорту (УААЕ) Дмитро Крошка, повідомляє УНІАН.
«Транспортні компанії підняли ціни на свої послуги приблизно на 40%. Таким чином, збільшилася собівартість продукції, яку Україна поставляє морським шляхом в Азіатський регіон – це не тільки Китай, а ще й Індонезія, Малайзія, Сінгапур, Гонконг, а також країни Перської затоки та інші», – сказав він.
За словами голови асоціації, подорожчання логістики пов’язане з тим, що Китай через коронавірус сам почав менше експортувати, через що зменшився товарооборот і вихід в море суден з контейнерами.
Найбільше це позначилося на експорті товарів з доданою вартістю, які перевозяться в контейнерах – м’ясо птиці, яйця, свіжі фрукти, морозиво тощо.
«Це сильно вплинуло на експортерів яблук, де і без того вартість логістики – це 30% вартості всього контейнера. Також Україна вже дуже поступається Туреччині з експорту яєць до країн Азії. Чим далі від ринку розташована країна, тим більші її витрати на логістику, що робить її менш конкурентоспроможною», – наголосив Крошка.
Він зазначив, що українські постачальники втрачають прибуток, не скорочуючи при цьому обсягів поставок.
«Для українських експортерів це скоріше обмеження можливостей, упущена вигода, просто менше заробітку внаслідок великих витрат на перевезення», – сказав експерт.
Читайте також: За 2018-2019 роки експорт яблук зріс у 1,5 раза, — підприємець
Додати коментар