Агромаркет

ДПЗКУ переглянула систему акредитації контрагентів

ДПЗКУ переглянула систему акредитації контрагентів

Державна продовольчо-зернова корпорація України (ДПЗКУ) запровадила нову систему акредитації постачальників.

Основна мета нововведень – припинення співробітництва з контрагентами за тіньовими схемами з так званими «податковими ямами» і фіктивними компаніями, повідомили в корпорації.

Вже цього року економічний ефект від нового підходу до відбору клієнтів може скласти 100-120 млн грн ПДВ, які раніше втрачалися ДПЗКУ і державним бюджетом.

Розгляд, перевірка та аналіз документів постачальника відтепер здійснюватимуть кілька профільних служб ДПЗКУ: відділ форвардних закупівель, фінансово-економічний і юридичний департаменти, департамент безпеки і департамент логістики.

Згідно з новою процедурою, оцінюється не лише безпосередньо потенційний постачальник, але й пов’язані з ним особи. Проводяться перевірки фінансової звітності, аналіз судових справ, наявність негативної ділової репутації.

І лише після повної перевірки потенційного контрагента форвардний комітет ДПЗКУ ухвалює рішення щодо можливості укладення договору постачання зерна майбутнього врожаю з конкретним виробником.

Найближчим часом планується перезавантаження й інших процедур у корпорації, що також дозволить скоротити кількість ризикових контрактів та посилити боротьбу з корупційними проявами за укладання договорів з контрагентами.

Як повідомлялося, у рамках весняної форвардної програми ДПЗКУ планує закупити 150-200 тис. тонн зерна.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!