Агромаркет

Cropio стає Cropwise Operations

Syngenta Group робить наступний крок у своїй глобальній цифровій стратегії. Всі її цифрові сервіси, що працюють під різними назвами у різних регіонах та країнах, обслуговуючи щодня понад 50 млн га посівних площ по всьому світу, об’єднуються під єдиним брендом — платформа Cropwise.

Про це повідомили у компанії.

У рамках цього кроку Cropio, придбана Syngenta Group у 2019 році, стає Cropwise Operations — системою управління сільгоспвиробництвом з розширеним функціоналом, простою і зручною інтеграцією з іншими продуктами Cropwise і глибокою агрономічною експертизою.

«Сьогодні, коли Cropwise став нашим спільним брендом у всьому світі, ми задоволені, що програмне забезпечення і команда Cropio відіграватимуть ключову роль у нашій глобальній екосистемі», – наголосив Ґрег Меєрс, директор з інформаційних та цифрових технологій Syngenta Group

За словами Андрія Андрійчука, керівника проєкту Cropwise Operations у регіоні EAME, Cropwise Operations розширює спектр можливостей та надає додаткові інструменти Cropio.

«За ту ж саму ціну сільгоспвиробники зможуть отримати набагато більше нових сервісів та удосконалених функцій системи», – сказав він, відповідаючи на запитання AgroTimes.

За словами Андрія Андрійчука, вже нинішнього сезону будуть доступні нові інструменти скаутингу, аналізу продуктивності полів, прогноз захворювань і стадій росту рослин тощо.

«Аграрії матимуть доступ до агрономічної експертизи від найкращих експертів галузі з усього світу, — зазначив Артем Раков, керівник Підрозділу розвитку бізнесу цифрової агрономії в Україні, компанія «Сингента». — Новий модуль системи Agri-intelligence об’єднує функціонал, що допомагає автоматизувати та підвищити ефективність ухвалення рішень щодо планування збору врожаю, десикації, керування агроризиками».

Нагадаємо, Syngenta придбала активи цифрового провайдера Cropio.