«Астарта» впроваджує процедуру електронного аудиту
«Астарта» однією з перших серед великих платників податків почала впровадження процедури електронного аудиту (е-аудит) в рамках експерименту з Державною податковою службою України.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Співпраця над цим проєктом розпочалася наприкінці 2022 року і триватиме до досягнення цілей Меморандуму, дію якого сторони продовжили у квітні 2024 року. Зокрема, очікується, що спільна робота допоможе удосконалити систему співпраці та інформаційного обміну між платниками податків і органами державної влади, забезпечить впровадження новітніх процесів цифрових технологій, і, як наслідок, це призведе до імплементації якісно нового рівня системи податкового контролю під час обслуговування великих платників податків.
«Астарта – один з найбільших платників податків в українському агросекторі з великим досвідом цифровізації різних бізнес-процесів, тому наша активна участь в експерименті Державної податкової служби України цілком логічна. Впроваджуючи процедуру електронного аудиту у себе на підприємстві, ми виявляємо усі недоліки чи питання, що потребують додаткових коментарів та роз’яснень і надаємо зворотній зв’язок фахівцям податкової. Пройшовши цей досить складний шлях першими ми не лише суттєво спростимо його для усіх інших компаній, але й сприятимемо створенню нової податкової культури в Україні, коли бізнес працює чесно, відкрито, прозоро і відповідально, а держава співпрацює з бізнесом на умовах довіри, поваги та партнерства», – говорить фінансова директорка “Астарти”, Лілія Лиманська.
За умови прийняття відповідних змін до податкового законодавства з 1 січня 2025 року процедура е-аудиту стане обов’язковою складовою частиною податкової документальної перевірки для великих платників податків і базуватиметься на інформації, яку підприємства подаватимуть у вигляді стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA).