Агромаркет
Головне:
Агромаркет

«Агротон» на 32% збільшив продажі зернових та олійних

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Агрохолдинг «Агротон», що в Луганській області, за підсумками січня-червня 2019 року збільшив продажі зернових та олійних культур на 32% – до майже 50 тис. тонн.

Про це йдеться в звіті компанії на Варшавській фондовій біржі.

Зокрема, обсяг реалізації озимої пшениці зріс у 16 разів – до 13,8 тис. тонн проти 832 тонн роком раніше, соняшнику – на 40% – до 18,9 тис. тонн.

Разом з тим продажі кукурудзи знизилися на 6,8% – до 653 тонн, рослинного масла і шротів – на 27% – до 16,9 тис. тонн.

Реалізація молока за 6 місяців поточного року становить 5,146 тис. тонн, що на 7% нижче за аналогічний показник минулого року (5,54 тис. тонн).

Як повідомлялося раніше, за І півпіччя прибуток компанії «Агротон» скоротився в 3,6 раза.

Довідка

«Агротон» – великий диверсифікований вертикально-інтегрований сільськогосподарський виробник Східної України. Основні активи компанії розташовані в Луганській області.

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!