Агромаркет
Головне:
Агромаркет

«Агротон» на 32% збільшив продажі зернових та олійних

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Агрохолдинг «Агротон», що в Луганській області, за підсумками січня-червня 2019 року збільшив продажі зернових та олійних культур на 32% – до майже 50 тис. тонн.

Про це йдеться в звіті компанії на Варшавській фондовій біржі.

Зокрема, обсяг реалізації озимої пшениці зріс у 16 разів – до 13,8 тис. тонн проти 832 тонн роком раніше, соняшнику – на 40% – до 18,9 тис. тонн.

Разом з тим продажі кукурудзи знизилися на 6,8% – до 653 тонн, рослинного масла і шротів – на 27% – до 16,9 тис. тонн.

Реалізація молока за 6 місяців поточного року становить 5,146 тис. тонн, що на 7% нижче за аналогічний показник минулого року (5,54 тис. тонн).

Як повідомлялося раніше, за І півпіччя прибуток компанії «Агротон» скоротився в 3,6 раза.

Довідка

«Агротон» – великий диверсифікований вертикально-інтегрований сільськогосподарський виробник Східної України. Основні активи компанії розташовані в Луганській області.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: