Техніка

Valtra святкує 70-річний ювілей: розумні рішення в центрі зростання

Valtra святкує 70-річний ювілей: розумні рішення в центрі зростання

У 2021 році бренду Valtra виповнюється 70 років, і протягом року він святкуватиме свій ювілей. У найближчі роки Valtra прогнозує, як цифровізація і технології точного землеробства істотно змінять сільське господарство.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

«Досягнення, які почалися 70 років тому, продовжують зростати. Завдяки наполегливій роботі по розробці продукції, наші трактори вже досягли 5-го покоління. Тепер наші клієнти очікують від Valtra інтелектуальних рішень. Ми робимо великі інвестиції у наш завод в Суолахті, Фінляндія. Нещодавно був запущений новий логістичний центр, а цього літа почнеться будівництво нового лакувального цеху», — говорить Ярі Раут’ярві, керуючий директор Valtra.

Орієнтація на клієнта зараз і в майбутньому

Компанія Valtra, відома на той час як Valmet, почала серійне виробництво тракторів в 1951 р. в Ювяскюля, Фінляндія. Першою моделлю став трактор Valmet 15, який, як випливає з назви, мав потужність 15 к.с. і був розроблений щоб замінити коней на невеликих фермах. З самого початку були виділені потреби клієнтів і запропоновані конструктивні рішення, якими Valtra досі відома: дорожній просвіт був досить високим для роботи в лісі, і трактор ідеально підходив для робіт з утримання доріг. Пізніше ергономіка кабіни дозволила працювати довше і безпечніше, а робоче місце оператора збільшилося.

Компанія Valtra завжди мала особливо тісні відносини зі своїми клієнтами. На початку 1990-х років була впроваджена система замовлень для клієнтів. Це означало, що на складі заводу не зберігалося жодного трактора; замість цього кожен трактор будувався під конкретного клієнта. Завдяки цій новаторській системі клієнтського замовлення, тракторний завод завжди мав точну інформацію про потреби клієнтів. Значна кількість співробітників, зайнятих в розробці і виробництві продукції, мають багатий сільськогосподарський досвід і по-справжньому добре розуміють потреби фермерів.

Клієнтоорієнтованість була і є по сьогоднішній день відправною точкою для розробки нових продуктів. Клієнти були невід’ємною частиною розробки тракторів 4-го покоління і відзначеного нагородами підлокітника SmartTouch. 

Як трактори 4-го покоління, так і простий у використанні SmartTouch стали бестселерами, зібравши неймовірну кількість нагород в галузі. Сьогодні про увагу до клієнтів з боку Valtra можна судити по широкому асортименту аксесуарів і опцій, а також по студії Unlimited Studio, де кожен третій трактор, вироблений на заводі в Суолахті, тепер адаптований відповідно до запитів клієнта. Індивідуальні рішення Valtra мають широкий спектр застосування, включаючи сільське господарство, технічне обслуговування в аеропортах і навіть в оборонній промисловості. Орієнтований на клієнта підхід можна також спостерігати в службах технічного обслуговування і цифрових сервісах, таких як Valtra Connect. Темпи розвитку тривають так само стрімко, як і раніше, оскільки компанія Valtra прагне до подальшого вдосконалення послуг і тракторів відповідно до потреб клієнтів.

Що далі? Нові правила, такі як «зелений курс» ЄС, глобальні екологічні стандарти і зміни в погодних і сільськогосподарських умовах ставлять нові завдання перед фермерами. 

«Скорочення кількості внесення добрив і використання обприскувачів, а також необхідність підвищення родючості ґрунту є рушійними силами точного землеробства, що, в свою чергу, підвищує рентабельність. Нашим клієнтам потрібні інтелектуальні машини і безперебійна передача даних між ними та програмним забезпеченням для управління господарством. Рішення Valtra, такі як SmartTouch, Valtra Guide, автоматичне керування, а також послуги інтелектуального землеробства, такі як Valtra Connect, допомагають фермерам досягти поставлених цілей. Частка інтелектуальних рішень швидко зростає, і Valtra знаходиться в авангарді руху», — говорить Мікко Лейкойнен, директор з продажу та маркетингу Valtra.

Дилери — важлива частина клієнтського досвіду

Найважливішою складовою клієнтського досвіду є професійне обслуговування, постачання запчастин і продаж тракторів. Valtra активно розвиває свою дистриб’юторську мережу.

«Співробітники відділу продажів і сервісного обслуговування Valtra працюють з новими цифровими знаряддями, які покращують якість обслуговування клієнтів і за допомогою яких дилери тепер можуть запобігати потребам в обслуговуванні тракторів, віддалено активувати служби точного землеробства або налаштувати трактор з опціями обслуговування і фінансування відповідно до конкретних потреб господарства. Клієнт також може активувати додаткові функції на своїй машині SmartTouch — технічні характеристики трактора можуть бути розширені і модернізовані в залежності до вимог клієнта в області розумного землеробства», — коментує Лейхікойнен.

Впровадження нових цифрових інструментів почалося в деяких дилерських центрах Valtra в Німеччині, Франції та Великобританії в 2020 році, а розробка і впровадження цих інструментів по всій Європі триває і в цьому році.

Також відбулися зміни в дистрибюторській мережі Valtra. Бренд стає ще ближчим до клієнтів за рахунок призначення нових дистриб’юторів, наприклад, у Франції, Великобританії та Іраку.

«Компанія Valtra стала привабливим вибором для багатьох дистриб’юторів, і ми сповнені рішучості робити нові кроки для зростання», — говорить Лехікойнен.

Спеціально обладнана ювілейна модель серії T

До 70-річного ювілею Valtra випустить 70 спеціально обладнаних тракторів «Limited Redition». Ці ювілейні моделі доступні в серії T (від T174e до T254) і будуть продаватися по всьому світу.

Спеціально обладнані ювілейні моделі пофарбовані в темно-червоний металік, нагадують коріння Valtra 70-річної давності. Червоний колір також виділено в деталях трактора, в тому числі в прошивці шкіряного салону і підсвітці інтер’єру. Ювілейна модель має чорні обода і значок Limited Redition з нержавіючої сталі.

Читайте також: Valtra представила новий трактор A5