Адресна доставка дозволила вижити невеликій сироварні
Сироварня «Козачка» (Полтавська область) під час пандемії почала розвивати адресну доставку продукції, що й дозволило втриматися на плаву малому бізнесу.
Про це у своїй колонці на AgroTimes розповіла власниця «Козачки» Тетяна Дядечко.
«Наш продукт вважається нішевим, і він першим потерпає під час криз, – зазначила вона. – Ми це сильно відчули навесні цього року: продаж продукції через ритейл просів майже втричі. Ми почали розвивати адресну доставку, яка і дозволила бізнесу вижити».
За словами Тетяни Дядечко, натуральні молочні продукти з доданою вартістю дорожчі від заводських аналогів на 20-30%. Це пояснюється тим, що процес натурального виробництва більш трудомісткий.