Тваринництво

Регіональний бренд дозволить розвивати виробництво м’яса птиці без антибіотиків малим і середнім господарствам

Міжрегіональний союз птахівників та кормовиків України готує пілотний проєкт з формування регіонального бренду Smart Chicken and egg у сегменті малих, середніх фермерських господарств. Його реалізація почнеться в Харківській області.

Про це розповів AgroTimes генеральний директор Міжрегіонального союзу птахівників та кормовиків України Вадим Шиян.

«У Харківській області створені всі умови – перш за все, є виробники – малі і середні, які готові долучитися до проєкту», – пояснив він.

В основі проєкту Smart Chicken and egg має бути певне технологічне рішення виробництва продукції птахівництва, наголосив він. «Вивчивши світовий досвід і практику, ми зупинилися на технології нідерландської компанії GD Animal Health – системному продукті GD Plexus. Його було успішно використано у пілотній версії на птахофабриці «Просяне» в Харківській області, яка є середнім виробником м’яса курей-бройлерів», – зазначив Вадим Шиян.

Із GD Animal Health досягнуто домовленості про те, що вони на основі GD Plexus розроблять програму Smart farm для малих ферм, яка дозволить налагодити ефективне виробництво дієтичного м’яса птиці, що не містить антибіотиків.

Програма Smart farm, зокрема, дозволить зменшити на 60% використання антибіотиків під час вирощування і лікування птиці.

«Спираючись на програму Smart farm, ми й створюватимемо регіональний бренд. Вартість такої програми для малих і середніх господарств становитиме приблизно 75 тис. євро, – розповів Вадим Шиян. – Наразі тривають перемовини з міжнародними донорськими організаціями щодо залучення коштів на розроблення програми».

У майбутньому Міжрегіональний союз птахівників та кормовиків України має наміри масштабувати проєкт регіонального бренду на всю Україну.

Детальніше про ідею регіонального бренда читайте у колонці Вадима Шияна.