«Каргілл ЕН» нарощує обсяги продажів продукції, незважаючи на скорочення поголів'я
За останні п’ять років обсяги продажів продукції ТОВ «Каргілл ЕН» постійно зростають, незважаючи на тенденцію до зменшення поголів’я сільгосптварин в Україні.
Про це розповів генеральний директор компанії Ігор Бежук в інтерв’ю журналу The Ukrainian Farmer.
«Ми не відчуваємо спаду виробництва завдяки тому, що стратегічно сфокусували свою діяльність на індустріальному тваринницькому секторі в напрямах птахівництва, свинарства та великої рогатої худоби (ТМ Provimi)», – підкреслив він.
Зменшення присадибного тваринництва не заскочило компанію зненацька, адже це – світова тенденція. Хоча в Україні цей сегмент досить розвинений і з ним компанія теж працює через канал дистрибуції (ТМ Purina).
За словами Ігоря Бежука, загалом на ринку неефективні господарства заміщаються ефективнішими, деякі гравці вибувають через проблеми з біобезпекою – насамперед це стосується свинарства з поширенням АЧС.
«Тобто відбуваються еволюційні процеси, і ми беремо в них участь», – додав гендиректор «Каргілл ЕН».
Довідка
«Каргілл Енімал Нутрішн» розвиває два бізнес-напрями – закупівлю, зберігання та перероблення зерна й олійних культур; а також виробництво кормів, білково-вітамінних сумішей і преміксів практично для всіх видів сільськогосподарських тварин, птиці та риб.