Тваринництво

«Каргілл ЕН» нарощує обсяги продажів продукції, незважаючи на скорочення поголів'я

«Каргілл ЕН» нарощує обсяги продажів продукції, незважаючи на скорочення поголів'я

За останні п’ять років обсяги продажів продукції ТОВ «Каргілл ЕН» постійно зростають, незважаючи на тенденцію до зменшення поголів’я сільгосптварин в Україні.

Про це розповів генеральний директор компанії Ігор Бежук в інтерв’ю журналу The Ukrainian Farmer.

«Ми не відчуваємо спаду виробництва завдяки тому, що стратегічно сфокусували свою діяльність на індустріальному тваринницькому секторі в напрямах птахівництва, свинарства та великої рогатої худоби (ТМ Provimi)», – підкреслив він.

Зменшення присадибного тваринництва не заскочило компанію зненацька, адже це – світова тенденція. Хоча в Україні цей сегмент досить розвинений і з ним компанія теж працює через канал дистрибуції (ТМ Purina).

За словами Ігоря Бежука, загалом на ринку неефективні господарства заміщаються ефективнішими, деякі гравці вибувають через проблеми з біобезпекою –  насамперед це стосується свинарства з поширенням АЧС.

«Тобто відбуваються еволюційні процеси, і ми беремо в них участь», – додав гендиректор «Каргілл ЕН».

Довідка

«Каргілл Енімал Нутрішн» розвиває два бізнес-напрями – закупівлю, зберігання та перероблення зерна й олійних культур; а також виробництво кормів, білково-вітамінних сумішей і преміксів практично для всіх видів сільськогосподарських тварин, птиці та риб.