Агромаркет

США, Китай, В’єтнам, Франція: «Укролія» істотно розширила географію експорту

ТОВ «Укролія» істотно наростила географію експорту своєї продукції. Одним із основних інструментів для популяризації органічної олії у компанії вважають участь у міжнародних виставках.

Про це повідомляється на Фейсбук-сторінці компанії.

Так, нещодавно «Укролія» відвантажила першу в історії своєї діяльності партію високоолеїнової органічної нерафінованої олії до Франції, з огляду на те, що це одна з країн, де органічні рослинні олії користуються високим попитом.

Також у березні 2019 року компанія відвантажила першу партію (із загального обсягу замовлення – 400 тонн) органічної високоолеїнової соняшникової олії для партнерів зі США та розширила свою експортну лінію на ринку Румунії.

Зацікавилися в компанії також ринком Китаю, що викликано новими можливостями для розширення географії збуту і кількості потенційних покупців органічної продукції. Так, для провідної азіатської агропромислової групи Wilmar «Укролія» відвантажила 600 тонн високоолеїнової нерафінованної органічної олії.

«Відвантаження інших партій буде проходити з залученням китайського партнера, у якого є можливість додати фасовану продукцію в свій сертифікат, зібрати дрібно-оптові замовлення і комплектувати контейнер з повним завантаженням», – повідомляють у компанії.

Крім того, ринок В’єтнаму не є новим напрямком для «Укролії», де кінцеві споживачі вже добре знайомі з традиційною соняшниковою олією під ТМ «Диканька». Нещодавно до В’єтнаму була також відвантажена перша партія фасованої рафінованої органічної олії – GARNA organica об’ємом 500 мл.

«Ми постійно впроваджуємо технології та рішення, які дозволяють нам розвивати бізнес, турбуватися про здоров’я людей та навколишній світ, що дозволить створити позитивний образ України та органічної продукції на зовнішніх ринках», – ідеться в повідомленні.

Зазначається також, що мотиви для покупки органічної продукції в країнах світу різняться. У США більшість споживачів купують органічні продукти харчування, тому що хочуть бути здоровими, в Європі споживачі більше піклуються про навколишнє середовище, купуючи ці товари, а в КНР і в інших країнах Азії з органічними продуктами пов’язують високу якість і більш безпечне харчування.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!