Впізнати клієнта за поведінкою: український онлайн-банкінг запускає новий проєкт верифікації користувачів
Mastercard спільно з «ПриватБанком» реалізують перший в Україні проєкт верифікації клієнтів, заснований на поведінковій біометрії. Зазначається, що раптові зміни в поведінці користувача допоможуть виявляти шахраїв.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Проєкт впроваджується для безпечної аутентифікації, оскільки одного лише пароля вже недостатньо для захисту облікового запису користувача.
«Нове рішення забезпечується NuDetect – платформою прозорої перевірки користувача від NuData, компанія Mastercard. Проєкт планується реалізувати до кінця 2019 року », – ідеться в повідомленні.
Як зазначається, NuDetect дасть змогу онлайн-банкінгу перевіряти клієнтів за їхньою унікальною поведінкою під час взаємодії з пристроями або додатками. Рішення аналізує сотні сигналів, включаючи характеристики пристрою, пасивні біометричні і поведінкові показники, потім порівнює їх зі способом поведінки користувача в минулому.
«Раптові зміни в очікуваній поведінці, як, наприклад, використання пристрою з іншою мовою, введення іншого тексту або занадто швидкий перегляд сторінки – деякі з багатьох потужних індикаторів ризику», – повідомили в компанії.
Разом з тим поведінкові дані таких взаємодій аналізуються в режимі реального часу. Інформація, що ідентифікує особу, не зберігається, і дані ніколи не будуть доступні хакерам, стверджують в компанії.
Додати коментар