Агромаркет

На фантастичному етапі

Новонароджена Corteva Agriscience має наснагу задовольнити потреби тих, хто виробляє, і тих, хто споживає, забезпечуючи розвиток наступних поколінь. Говоримо про цінності й довіру споживачів.

Усе у нашому бурхливому сьогоденні постійно змінюється — під впливом обставин, вимог, потреб чи просто з плином часу. Бізнеси народжуються і щезають, поглинають один одного і, навпаки, відокремлюються — так було, є і буде. Втім, поява на світовій арені такого потужного гравця як Corteva Agriscience, що об’єднує надбання Dow, DuPont і Pioneer, — подія дуже непересічна. Нове глобальне ім’я — це феномен, пов’язаний з новими концепціями і конкурентними перевагами,з амбітними стратегіями й очікуваннями ринку. Про драйвери зростання й ключові меседжі, бізнес-цілі та філософське бачення майбутнього новонародженої глобальної компанії «АгроМаркет» дізнавався в тих, хто творить її сьогодення.

 Унікальна можливість і особливий виклик


Раджан ГАДЖАРІЯ, виконавчий віцепрезидент бізнес-платформ Corteva Agriscience

— Corteva нині на фантастичному етапі: ми «народжуємося». І нам як новій компанії буде по-справжньому цікаво працювати — це унікальна можливість і особливий виклик! Це честь мати такі потужні батьківські компанії — Dow AgroSciences та

DuPont, чия світова історія нараховує понад дві сотні років. Ми надзвичайно пишаємося нашою спадщиною, вона дає нам впевненість у своїх силах та наснагу, аби формувати нову компанію, яка рухатиметься вперед, як єдине ціле.

Свій шлях ми розпочинаємо як компанія із чистими продажами в понад 14 млрд дол. США. Ми досягли високих показників у країнах Північної Америки, на які припадає близько половини нашого обороту; 20% — частка Європейського регіону, ще 20% — Латинська Америка, близько 10% — Азіатсько-Тихоокеанський регіон. Щодо світового контексту, центром нашої уваги та зусиль стає Європа — на її потужні ринки мають вийти наші нові високоякісні засоби. Україна тут є справжнім драйвером росту як у динаміці, так і під час розгляду п’ятирічного плану.

Ми представлені у більш ніж 130 країнах і робимо великий акцент на дослідженнях і розробках — задля цього по всьому світу діє 160 наших наукових центрів. У нашому арсеналі потужна бізнес-модель; наші відділи продажу готові працювати з 10 млн клієнтів, і це не межа. Це сильна і переконлива позиція, і ми розвиватимемо її надалі.

Наша наукова діяльність, по суті, — наш рушій, наш драйвер, у розвиток якого ми інвестуємо щороку близько 1,2 млрд дол. США. Такий підхід — складова нашої бізнес-стратегії, тому компанія посідає провідні позиції у науково-дослідній сфері. Проте справжня цінність наших досліджень тестується на полях…

Пишаємось досягненнями і прагнемо розвитку

Сергій ХАРІН,
керівник бізнесу в Східній Європі Corteva Agriscience

— Наша компанія має потужний та най- повніший портфель з найвідоміших у сіль- ському господарстві брендів — Pioneera та BrevantTM seeds, а також інноваційні продукти захисту рослин.

Українським аграріям Corteva Agri- science запропонувала свої нові продукти ще на початку 2019-го. А наша лінійка високоолеїнових гібридів соняш- нику дасть змогу забезпечити споживачів високоолеїновою олією, яка має найвищий вміст вітаміну Е та олеїнової кислоти омега-9. Щодо піклування про майбутнє, то в рамках глобальної концепції ми надали можливості працевлаштування на сезонну роботу для студентів з усієї України на насіннєвому комплексі в с. Стасі Полтавської області (найкращих беремо в штат). Крім того, системно опікуємося талановитими молодими агрономами.

Також Corteva Agriscience є стратегічним партнером інноваційної магістерської програми «Агрокебети», що впроваджується за ініціативи Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) на базі факультету аграрного менеджменту Національного університету біоресурсів і природокористування України (НУБіП). А висока позиція в національному рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» (в сегменті постачальників агрохімії та посівного матеріалу) — це заслуга кожного, хто працює в компанії, бо всі ми взаємодіємо, спілкуємось, підтримуємо один одного, виявляючи довіру та взаємоповагу. Ми пишаємось своїми досягненнями і прагнеморозвитку!

Ключові меседжі — баланс, інновації, зростання


Ігор ТЕСЛЕНКО, регіональний директор
в Європі Corteva Agriscience

— Розмірковуючи про формування нової компанії з філософської точки зору, ми визнаємо: люди — початок і основа нашої роботи, запорука нашого успіху. Віддані справі, вони здатні турбуватися про компа- нію, дбати про клієнтів, які, зі свого боку, підтримують наш бізнес. Відтак робота починається з налагодження взаємодії.

Перші літери трьох ключових меседжів нашої глобальної діяльності — баланс, інновації, зростання (balance, innovation, growth) — формують амбітну абревіатуру BIG, і саме такою великою частиною нашого бізнесу буде Європа. Ми інвестуємо в науково-дослідну діяльність та виробництво (і деякі з цих інвестицій вже закладено). Із виведенням нових продуктів відсоток патентованих препаратів у профілі нашого портфоліо сягне третини (нині 14%). Крім того, наші екологічно стійкі рішення — це можливість отримати більше від інновацій, оскільки вони є відповіддю на подолання продовольчих проблем людства.

У своїй роботі ми використовуємо робототехніку й опановуємо новий вид технології редагування генів (CRISPR-cas), який, на нашу думку, може допомогти людству з подоланням багатьох проблем. Щодня перед нами постає питання: чи ми справді додаємо цінності виробникам та здобуваємо довіру споживачів? Аби рухатися вперед, важливо розуміти, куди інвестувати і які продукти виводити на ринок, щоб задовольнити потреби як тих, хто виробляє, так і тих, хто споживає, забезпечуючи розвиток наступних поколінь.

Віддані призначенню робити людство кращим

Анна БАБІЧ,
менеджер з корпоративних кому- нікацій у Центральній та Східній Європі Corteva Agriscience

Як тільки ми дізналися про плани Dow та DuPont об’єднатися заради подальшого виведення сільськогосподарської компанії, найголовнішим було утримати високий рівень репутації наших компаній-попе-

редників та зробити новий бренд – Corteva Agriscience – впізнаваним. Важливо було «закохати» в нього тих, хто десятиріччями звик до самоідентифікації себе з DuPont, Pioneer чи Dow, та вивести компанію на абсолютно новий рівень у комунікаціях із зовнішнім світом, коли говорять «сучасне сільське господарство», а мають на увазі Corteva.

У випадку з Corteva Agriscience доречно говорити не просто про створення бренду, а про народження нової «іконічної» (англ. — iconic) компанії людства на кшталт Apple чи Starbucks, що формуватиме ринок та стане трендсетером у своїй галузі. Саме такою компанією буде Corteva Agriscience. У кожного «іконічного» бренду власна цікава історія, яку неможливо відтворити за сценарієм. Як, скажімо, DuPont почала з виробництва пороху 217 років тому, Dow була стартапом зі створення броміду калію. Довгий час становлення призвів до таких винаходів, як тефлон, нейлон, кевлар, лайкра, харчова плівка. З часом компанії диверсифікували свої бізнеси, і кожна в певний проміжок часу вирішила додатково інвестувати в інновації для сільського господарства. Тож нині маємо єдину в світі глобальну науково-дослідницьку компанію, що займається виключно сільським господарством і спрямовує інвестиції тільки заради однієї мети — збагатити життя тих, хто виробляє, і тих, хто споживає, забезпечуючи розвиток наступних поколінь. Мабуть, що точно подібне в історії великих компаній — це люди, які віддані своєму призначенню робити людство кращим.

Очікуємо нових рекордів урожайності та якості

Марія ОСИКА,
директор з аграрних інвестицій NCH Capital
в Україні («Агропросперіс»)

— Я мала честь бути запрошеною на день народження компанії на Нью-Йоркській біржі. Це незабутня подія. Весь світ та біржа, капіталізація якої перевищує 23 трлн доларів США, вітали народження

Corteva Agriscience! Тепер слідкую за розвитком компанії. АПЗ «Агропросперіс» цього року посіяли на своїх полях нові гібриди кукурудзи та високоолеїнового соняшнику. Очікуємо нових рекордів урожайності та якості!

Народження компанії — це дуже хвилююча подія, яка відкриває нові можливості, нові горизонти для всіх учасників ринку. Для компанії Corteva Agriscience — це поява на карті світу окремого високотехнологічного лідера ринку, який формує нові можливості для світового агробізнесу. Вихід на Нью-Йоркську біржу — це підтвердження довіри інвесторів та своєї ринкової вартості, а також доступ до світового капіталу, який компанія може використати для свого зростання та розвитку. На мою думку, керівництво компанії зразково впоралось з цим завданням, отримавши ринкову капіталізацію понад 20 млрд дол. США!

Будучи глобальним лідером ринку насіння та ЗЗР, Corteva Agriscience має і надалі розвивати свій портфель комплексних рішень для агровиробників, які будуватимуть їх довгострокову стабільність та добробут, зберігаючи при цьому навколишнє середовище. Компанія також повинна виконати всі обіцянки інвесторам, які були озвучені під час виходу на біржу, та радувати їх збільшенням вартості компанії.

Розраховуємо на подальшу синергію

Віктор МОРОЗ,
керівник аграрного напряму «Епіцентр Агро»

— Подальший поступ агровиробництва стає неможливим без активних зрушень у науковій сфері. Саме тому агровиробники покладають великі надії на подальший розвиток Corteva Agriscience, яка одразу після об’єднання повідомила про свої плани щодо збільшення бюджетів саме на наукову діяльність. Хочу побажати, щоб у наступні роки компанія набирала обертів у розробці та дослідженні нових продуктів і пришвидшувала їх виведення на ринок, надаючи таким чином агросектору ширші можливості вибору. Зараз ми бачимо, що Corteva Agriscience вкладає чималі кошти у посилення технічної підтримки українських аграріїв, й тому розраховуємо надалі відчути значну синергію від такої співпраці. Адже в сільському господарстві миттєвий зворотний зв’язок та своєчасне реагування на ту чи іншу проблему в полі надзвичайно важливе. На мій погляд, той, хто разом із якісними гібридами та ЗЗР пропонуватиме ефективний клієнтоорієнтований підхід, згодом збільшуватиме ринкову частку. Завдяки появі більш дієвих продуктів та збільшенню уваги до техпідтримки агровиробники отримають додаткові профіти у вигляді кращих цін та зможуть, врешті-решт, знайти оптимальне рішення для власних виробничих дилем.

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ