«Метро Кеш енд Керрі Україна» має намір вкладати кошти у місцевий м'ясо-молочний бізнес

ТОВ «Метро Кеш енд Керрі Україна» розглядає можливість для інвестування в місцеве виробництво м’ясної і молочної продукції задля збільшення своєї частки на ринку, повідомив комерційний директор компанії Адріан Аричу.
«Нас цікавлять, у першу чергу, ті категорії, де ми можемо наростити частку ринку. З найцікавіших для «Метро Кеш енд Керрі Україна» сегментів – молочна та м’ясна продукція. Зараз ми серйозно розглядаємо цей ринок, і маємо намір у нього інвестувати», – зазначив він під час саміту «Час для ривка локальних брендів».
За словами Адріана Аричу, мова йде про вертикальну інтеграцію, придбання місцевих компаній, які вироблятимуть товари виключно для «Метро Кеш енд Керрі Україна».
«По деяких категоріях зараз в Україні на 50% дешевше виробляти товар, ніж у Китаї. Тому ми розглядаємо можливості для інвестування в місцеве виробництво – як придбання бізнесу, так і довгострокову оренду, – підкреслив він. – Ми зацікавлені як у свіжих продуктах харчування, так і в нехарчовій продукції».
Адріан Аричу зазначив, що 42% усіх харчових товарів на полицях «Метро Кеш енд Керрі Україна» виробляється в Україні. Однак, на його думку, ця частка недостатня і може бути суттєво збільшена.
Також, за його словами, компанія протягом останніх років суттєво змінила структуру імпорту. Зокрема, частка російських товарів за два роки з 12% зменшилася майже до 0%. А через девальвацію гривні довелося, наприклад, замінити деякі категорії товарів, що імпортуються з Італії, більш дешевою продукцією з Польщі.
Довідка
«Метро Кеш енд Керрі Україна» заснована в 2003 році, входить до складу Metro Group, однієї з провідних міжнародних торгових компаній. Компанія об’єднує 23 ТЦ Metro в найбільших містах України і три магазини оптової торгівлі «Бери-Вези» у Кропивницькому, Тернополі та Луцьку.
За даними компанії, обсяг продажів за вересень 2014 – жовтень 2015 років склав понад 425 млн євро. Обсяг інвестицій із 2003 по 2016 роки перевищив 550 млн євро.
Додати коментар