Case IH стає ближчим на заході України
Компанія «Новофарм» продовжує розширення своєї присутності у західному регіоні України, відкривши дилерський центр у Тернополі. Місцеві аграрії не тільки зможуть отримати якісну техніку, сервіс і запчастини, а й підвищити ефективність свого бізнесу завдяки використанню сучасних технологій.
У березні аграрії Тернопільщини стали почуватися зручніше – компанія «Новофарм» відкрила тут дилерський центр Case IH. Ставши торік офіційним дистриб’ютором техніки Case IH у Хмельницькій, Тернопільській та Івано-Франківській областях, компанія «Новофарм» продовжила активний рух на захід, щоб бути ближче до місцевих сільгоспвиробників і зробити їхній бізнес ефективнішим.
Окрім офісної частини і виставкового майданчика для техніки тут є такі важливі для фермерів склад запасних частин (понад 20 000 найменувань) та ремонтна зона. Усе це дасть можливість не лише зручніше продавати техніку, а й ще оперативніше задовольняти потреби аграріїв у запчастинах, сервісі й ремонті.
Ольга Кривенко, директор компанії директор компанії «Case IH Україна» |
|
На урочистому відкритті Ольга Кривенко, директор компанії «Новофарм», розповіла, що основним завданням нового дилерського центру є максимальне наближення ресурсів і технологій до клієнта. Такою ж важливою метою є забезпечення швидкого відгуку на запити і проблеми місцевих аграріїв, оскільки без цього неможливо зрозуміти, наскільки корисним є дилер для своїх клієнтів. Зі свого боку компанія «Новофарм» буде оснащувати дилерський центр високотехнологічним обладнанням і вже готує команду сервісних спеціалістів, які працюватимуть безпосередньо в Тернопільській області. Спочатку це буде 3-5 фахівців і 2-3 спеціально обладнані машини, але згодом кількість спеціалістів може бути збільшена.
«Компанія пройшла процес оновлення, стала більш ефективною, до нас прийшли досвідчені професіонали, які привнесли інноваційні підходи до роботи. Наш девіз – відкритість і доступність. Практика свідчить, що коли компанія «Новофарм» приходить у регіон, господарства стають більш успішними та ефективними, врожаї зростають, і це відбувається багато в чому з нашою допомогою. Тобто техніка і технології, які ми пропонуємо аграрній галузі, допомагають працювати якісно.
Щороку ми шукаємо нових шляхів для того, щоб аграрії могли ефективно обробляти землю, тому і пропонуємо повний спектр фінансових послуг.
Фермер може скористатись лізингом, кредитом, відтермінуванням платежу, знижками – може навіть змінити умови після отримання відтермінування, якщо є така потреба. Маючи такий широкий спектр фінансових інструментів, ми за перші три місяці поточного року перевиконали план з продажу запчастин. Утричі більше, ніж планувалося, продали техніки, що стало повною несподіванкою не тільки для представництва Case IH в Україні, а й для нас самих. Це яскраво свідчить про правильність обраного шляху. Наші клієнти задоволені, і це найголовніше для нас.
У наших найближчих планах – подальший розвиток у західному регіоні, а саме в Івано-Франківській області. Проте весь регіон буде забезпечений сервісом і запчастинами, за потреби будуть наповнюватись виставкові майданчики. Однак найефективнішою ми вважаємо практичну демонстрацію техніки і технологій на Днях поля. Тому саме на такі заходи будуть спрямовані зусилля в першу чергу. Ми робимо все для того, щоб наші клієнти отримали якнайповніше уявлення про техніку, щоб вони чітко розуміли, як вона буде працювати і як швидко окупиться», – запевнила Ольга Кривенко.
Слово учасника
Євген Чешейко, директор з сервісу «Наша сервісна служба є найпрогресивнішою в Україні:
Наша компанія вже 15 років працює з технікою Case IH, і це най триваліший досвід, який є в нашій країні серед усіх дилерів цієї торгової марки. Сервіс – це наша основна структура, особливістю якої є європейській підхід. Наші співробітники діють так, як діють наші колеги в Європі. Наведу приклад: ми впровадили систему електронних заявок, за якими будь-хто може отримати відповідь протягом години. Сервіс розрахований на нових клієнтів, і скористатись ним дуже просто. Потрібно лише зайти на сайт компанії «Новофарм», обрати посилання «завантажити заявку для замовлення сервісу» і відправити на адресу [email protected]
Клієнти також можуть спілкуватися безпосередньо зі своїми менеджерами, вирішуючи питання в телефонному режимі. Тут вже кожен обирає для себе зручніший спосіб. Наші майстерні оснащуються найсучаснішим обладнанням, більшість якого придбається в США. Це не данина моді і не маркетинговий хід, а прагнення до підтримки високого рівня якості. Ми єдині в Україні маємо систему найглибшого діагностування, яка може перевірити роботу будь-якої системи – починаючи від датчика і закінчуючи контролером з малюванням діаграм їхньої роботи. Це дає можливість діагностувати будь-яку поломку, що пов’язана з електрикою або електронікою.
У новому дилерському центрі є лише агрегатна майстерня, але це не проблема, бо майже поруч у сусідньому Хмельницьку ми маємо майстерню повного циклу, де можна виконувати роботи будь-якої складності. Наші спеціалісти постійно навчаються. Для них розроблено програму тренінгів різного рівня складності – як для початківців, так і для досвідчених працівників. Також ми навчаємо операторів, які працюють на техніці Case. До речі, нещодавно у нас проводилися тренінги з експлуатації тракторів та самохідних обприскувачів, а найближчим часом організуємо те саме, але вже для комбайнів».
Юрій Єгоров, директор компанії «Case IH Україна»:
«Ми дуже давно мріяли, щоб тут був такий центр. Тернопільщина славиться родючими землями, і ми чекали моменту, щоб з’явилася можливість усі ті технології, що ми маємо, принеси сюди, і запропонувати не тільки техніку, яка відповідає найвищим світовим стандартам, а й найцікавіші технології обробки ґрунту. У цьому центрі аграрії зможуть знайти підтримку від нашої команди стосовно технологій і точного землеробства. Розширення нашої присутності в західному регіоні є цілком логічним і закономірним явищем, і цей проект ми давно хотіли реалізувати з компанією «Новофарм». Хочу зазначити, що «Новофарм» – це компанія, у якої є власне обличчя, історія, клієнти, є власний сервісний центр у Хмельницькому, котрий було відкрито минулого року. Зараз ми рухаємось далі на захід і несемо технології, техніку, але найголовніше – це люди. Доки не були знайдені ті спеціалісти, які можуть ефективно працювати, ми не відкривались.
За мить до урочистого відкриття сервісного центру | |
Зараз команда зібрана і готова до роботи, тому ми відкрились в Тернополі. Цей регіон ми оцінюємо дуже позитивно, оскільки тут дуже якісні ґрунти. Розміри полів дещо менші, ніж у центральних і східних регіонах, але це не проблема. Тут знаходиться велика кількість аграрних підприємств, як великих (наприклад, «Мрія»), що зацікавлені в потужній важкій техніці, так і середніх і дрібних, яких ми теж не випускаємо з поля зору і які будуть становити левову частку клієнтів «Новофарм». У планах на майбутнє – лише розвиток. Поки що не можу сказати про точну локацію і географію, ми над цим працюємо. Але зазначу, що це не залежить від думки або бажання людей. Ми уважно стежимо за станом ринку. Наприклад, цього місяця ми продамо через наших дилерів у 4 рази більше техніки, ніж ми очікували 2 місяці тому. Що буде протягом наступних 3-4 місяців, не можемо точно спрогнозувати, але саме від цього залежить, як швидко ми будемо розвиватись. Зростання буде обов’язково, однак у яких масштабах, поки що сказати важко.
Економічні і політичні негаразди безумовно впливають на нашу роботу. Але земля буде потребувати обробітку за будь-якого курсу гривні, і байдуже, хто в цей час буде прем’єром або президентом. Наше завдання полягає в тому, щоб бути поряд з тими людьми, які дійсно відчувають вплив політики на економіку і власний бізнес, допомагати їм постійно на однаковому рівні, підтримувати їх запасними частинами, технологіями, консультаціями, робити більш доступними ціни та послуги саме в ті часи, коли аграріям найважче. Ми дуже багато робимо в плані консультування – особливо це стосується питань ПДВ, що дуже актуально для будь-якого фермера. Також ми допомагаємо вирішувати питання з агрономії, захисту рослин, обробітку ґрунту, точного землеробства, і будемо далі розвивати цю практику».
Володимир Кіптик, фермер:
«У мене є комбайн Case, вже не новий, але все одно певні запчастини потрібно купувати лише оригінальні. З новим дилерським центром мені буде зручніше працювати, бо все необхідне отримуватиму в найкоротший термін. Хоча у мене всього 200 гектарів ріллі, нерідко бувають моменти, коли якась запчастина потрібна вкрай швидко. Тому сподіваюсь, що ці питання будуть вирішуватися більш оперативно за рахунок близького розташування складу запчастин. Трактори у нас поки що старі – МТЗ, Т-150, але дивимось в бік нового. Думаю, що новий якісний трактор, який надійно працюватиме протягом багатьох років, буде вигідним придбанням. Щодо сервісу, то більшість робіт ми виконуємо самостійно, але є певні роботи, які краще довірити спеціалістам. Тому певна потреба в сервісі у нас існує».
Владислав Олійник
журнал “The Ukrainian Farmer”, квітень 2016 року
Усі авторські права на інформацію розміщену у журналі “The Ukrainian Farmer” та інтернет-сторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/journals належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону України “Про авторське право та суміжні права”.
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».