Розмови щодо підвищення страхових премій не вплинули на вартість морських перевезень
Торговельна активність залишається обмеженою, і незважаючи на занепокоєння з приводу недавніх атак на танкери в Чорноморському регіоні, фрахт для українських поставок зерна залишається стабільним, а в деяких випадках навіть знижується.
Про це повідомляє ASAP Agri.
За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers, незважаючи на розмови про вищі страхові премії для суден, що працюють у Чорному морі, власники суховантажів, які працюють на маршрутах з України, платять такі самі тарифи, як і раніше.
Ринок костеров залишається стабільним: власники тримають позиції, оскільки фрахтователі намагаються забезпечити тоннаж на спотові дати.
Сегмент хендісайз перебуває під негативним впливом: власники приймають рівні, близькі до пропозицій фрахтователів для чартерів на другу половину грудня. Фрахт для поставок кукурудзи до ECI залишається стабільним, тоді як інші маршрути стикаються зі зниженням.
Сегмент панамакс виглядає стабільним, з невеликою активністю для поставок з України.
Нагадаємо, фрахтові ставки на коастери продовжують зростати. Також ми писали, що ціни на страхування суден у Чорному морі за місяць зросли майже втричі.