Обстріли залізничної інфраструктури негативно впливають на пропускну здатність до портів
Обстріли енергетичних об’єктів та інфраструктури негативно вплинули на пропускну здатність залізничної мережі, що призвело до зменшення обсягів підведення поїздів до портів.
Про це повідомляє Latifundist.com.
«росія бʼє по тяглових підстанціях, по мостах, по елементам інфраструктури. Через це в нас, на жаль, по деяких ділянках зменшується пропускна здатність. Це також негативно впливає на пропускну здатність до портів», — повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов під час наради з покращення перевезення аграрних вантажів залізницею.
Це напряму позначається на логістиці зернових, адже до портів прямує близько 95% усього експорту зерна.
«На сьогодні ситуація важка, але вона поступово покращується. Я бачу, що на сьогодні, на вчора вже є якісь позитивні моменти», — додав Ткачов.
За його словами, УЗ збільшує кількість поїздів, які прямують до морських портів. Однак нинішні показники все ще далекі від рівня піврічної давнини: якщо раніше до портів подавали 50–55 поїздів на добу, то зараз — лише 35–40.
Також зростають обсяги вивантаження у портах. За даними Ткачова, «Укрзалізниця» щоденно забезпечує доставку понад 1200 вагонів у напрямку портів та ще близько 135 — через західні прикордонні переходи. Додатково працюють дунайські порти. Це загалом дозволяє довозити на експорт 1500 вагонів з зерном.