Ставки фрахту на Handysize зросли на 1 дол./т

Наприкінці вересня українські фрахтувальники зерна й надалі стикаються з нестачею тоннажу, здатного виконати рейс.
Про це повідомляє ASAP Agri.
За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers, цього тижня на тлі обмеженої пропозиції флоту Handysize ставки зросли ще на 1 USD/MT.
Варто зазначити, що дефіцит костерного флоту також стає дедалі очевиднішим, оскільки вантажопотік у Чорному морі останнім часом зріс, через що наявний тоннаж поглинається ще активніше. Тож фрахтувальники, які намагаються зафрахтувати костер, змушені підвищувати ставки ще на 1 USD/MT, коли на ринку з’являється відповідний кандидат.
Тим часом ставки фрахту на Panamax залишаються стабільними; лише відправки зернових флотом Supramax до Бангладеш зросли на 1 USD/MT.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю утримується на рівні 47–48 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 тонн кукурудзи з українських глибоководних портів до Східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 24–25 USD/т (+1 USD/т за тиждень).
У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 000 тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії також зросли на 1 USD/т – до 34-35 USD/т.
Нагадаємо, фрахтові ставки суден зростатимуть у 2 половині 2025 року.