Техніка

Лінійка причепів для перевезення худоби доповнюється новим обладнанням для комфортного перевезення тварин

Без ризиків і стресів

Без ризиків і стресів

Лінійка причепів для перевезення худоби доповнюється новим обладнанням для комфортного перевезення тварин.   

Комфортне транспортування — обов’язкова умова рентабельного тваринництва. Періодично виникає потреба в переміщенні груп худоби під час придбання, продажу або ж переміщення на нові локації. Для цього слід потрібні по-справжньому комфортабельні причепи, конструкція яких передбачає мінімізацію стресових чинників для корів, коней чи овець. 

Еталонним виробником у цьому сегменті техніки для тваринництва справедливо вважається бельгійська компанія JOSKIN, що вже багато років поспіль проєктує й виготовляє спеціальні причепи для перевезення худоби. У широкому переліку її продукції є справжній продукт преміумкласу — спеціальні одновісні причепи JOSKIN Betimax RDS із завантаженням і розвантаженням на рівні землі. 

Донедавна вітчизняний аграрний сектор орієнтувався переважно на відверто застарілі або максимально бюджетні технології у тваринництві, і це, зокрема, стосувалося причепів для перевезення худоби. Тваринництво вважалося малоприбутковим напрямом розвитку, у який нібито не варто вкладати значні кошти. 

Нині ситуація істотно змінилася, оскільки, як свідчить досвід повномасштабної війни, дуже велике значення має диверсифікація виробництва у кожній агрокомпанії, а також можливість реалізації на ринку різних видів продукції, зокрема молока й м’яса. Кожна вкладена у тваринницький сектор копійка може перетворитися на гривню — за умови впровадження грамотних сучасних підходів до справи. 

Це безпосередньо стосується і всіх видів логістичних операцій у тваринницькій галузі — заготівлі й перевезенні кормів, молока, води, органічних добрив і, власне, живих тварин. Адже навіть коротенький переїзд із точки А в точку Б із завантаженням і вивантаженням тварин може завдати їм непоправного стресу, травмування та загальної шкоди для здоров’я. Особливо якщо йдеться про дійних корів і молодняк, що може вилитися у зниження надоїв молока та погіршення темпів приросту ваги. 

І, звісна річ, перевезення худоби має бути не лише максимально комфортним, а й гарантувати 100-відсоткову безпеку як для самих тварин, так і для людей, які з ними працюють. Тому пильну увагу слід звертати на міцність і надійність усіх елементів конструкції, а також наявність продуманих рішень, що унеможливлюють позаштатні ситуації, наприклад, випадкове відчинення дверей у кузові причепа. 

І, нарешті, обов’язково потрібно звертати увагу на довговічність експлуатації такого обладнання, оскільки від цього безпосередньо залежать строки його окупності. Щодо цього слід ураховувати  особливості металу виконання кузова, а також якості його фарбування й товщини покриття. 

Слід зазначити, що зі зрозумілих причин одновісні причепи для транспортування худоби традиційно виготовляли з обмеженою довжиною кузова — 5 або 6 м. Попри очевидні зручності такого рішення, багато клієнтів компанії JOSKIN висловлювали бажання експлуатувати аналогічні моделі Betimax RDS із більшою місткістю. 

Відповідно, відтепер для задоволення потреб фермерів, які бажають перевозити більшу кількість тварин в одновісному варіанті, JOSKIN пропонує нову модифікацію з довжиною кузова 6,75 м. Це означає, що в одновісному причепі можна перевозити більшу кількість тварин (від 8 до 10) без перевищення максимально дозволеного навантаження на вісь. Безумовно, що оновлена версія Betimax RDS забезпечує оптимальне співвідношення ціни та якості. 

Наступні за довжиною вже двовісні нові моделі пропонуються з довжиною 7,5 і 9 м для перевезення від 10 до 14 тварин. Кузови всіх моделей Betimax RDS мають ширину 2,23 м і заввишки 2,1 м. 

Швидкісний режим причепів JOSKIN Betimax RDS відповідає європейським стандартам на рівні 30 або 40 км/ч класу R. 

Важливо, що причепи для перевезення худоби JOSKIN Betimax RDS можуть пропонувати з різними варіантами покриття кузовів для задоволення потреб найвибагливіших замовників. Зокрема, моделі Betimax RDS доступні в пофарбованому (P) або повністю оцинкованому (G) виконанні. 

Моделі P укомплектовано підлогою, виготовленою з антиковзкої нарізної сталі, тоді як модель G у стандартній комплектації оснащено покриттям підлоги з трикомпонентної синтетичної гуми. Цей матеріал вирізняється особливою м’якістю й безшумністю, завдяки чому знижується стрес тварин під час транспортування. 

Окремо слід зазначити надзвичайну зручність завантаження й вивантаження худоби в конструкції оновлених причепів JOSKIN Betimax RDS. Зокрема, це досягається завдяки опусканню підлоги кузова практично до землі — із 17-сантиметровою, майже невідчутною сходинкою. 

Це означає, що тварини можуть спускатися й підійматися у фургон у повній безпеці й без жодних травмувань. Після цього причіп підіймають на 63 см для подальшого транспортування худоби. 

Додамо, якщо в попередніх моделях JOSKIN Betimax RDS лампочки освітлення розташовувалися на самій 17-сантиметровій сходинці, то вони перебувають у верхній частині задніх стоків, що знижує ймовірність їх пошкодження та забруднення, а також робить їх помітнішими під час руху дорогами. 

Важливим у функціоналі новітніх причепів JOSKIN Betimax RDS є те, що двоє задніх дверей повністю відчиняються, щоб дати тваринам змогу безперешкодно вийти з фургона — нова опція безпеки й комфорту для оператора дозволяє автоматично блокувати двері в певних положеннях під час відчинення. 

Таке цікаве рішення, з одного боку, гарантує безпеку оператора під час виходу тварин із фургона, а з іншого — додаткову безпеку худоби під час перевезення. Воно повністю унеможливлює випадкове відкриття під час поїздки через погано зачинені двері або інші неприємні випадковості. 

Нова запірна ручка в конструкції JOSKIN Betimax RDS відтепер має три положення. Відмикання (положення 1) відбувається за другими дверима, які лишаються заблокованими, щоб їх не можна було відчинити, коли оператор перебуває за ними. 

У другому (нейтральному) положенні є автоматичний замок дверей. Третє положення повністю блокує останні двері. Це положення стає доступним тільки за умови зачинених дверей, завдяки чому гарантується цілковита безпека під час транспортування. 

Є в конструкції спеціальних причепів JOSKIN Betimax RDS і додаткові опційні рішення з метою підвищення їх зручності експлуатації. Так, Betimax може бути оснащений поворотними боковими бар’єрами завдовжки до 4,5 м, оцинкованими гарячим методом. Вони можуть бути змонтовані на рейки або ж пропонуватися в телескопічному варіанті зі складанням ззаду або збоку від кузова. 

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ