Овочі-Ягоди-Сад

36% споживачів відкривають нові овочі та фрукти у соцмережах

36% споживачів відкривають нові овочі та фрукти у соцмережах

94% американських споживачів овочів та фруктів користуються соцмережами, а 36% — відкривають там нові продукти. 

Про це йдеться у звіті The Power of Produce 2025, який оприлюднила FMI – The Food Industry Association на конференції Southern Exposure у Флориді.

«Міленіали та покоління Z змінюють індустрію овочів та фруктів. Вони шукають зручність, органіку та орієнтуються на соцмережі. Це шанс для ритейлерів об’єднати онлайн і офлайн-досвід», — заявив віцепрезидент FMI з питань свіжих продуктів Рік Стайн.

У 2024 році продажі продукції з доданою вартістю, наприклад нарізаних чи готових до споживання фруктів, сягнули $14,6 млрд. Соцмережі стали головним драйвером натхнення для приготування їжі: 53% респондентів щонайменше раз на тиждень використовують рецепти з Instagram або TikTok. Водночас 31% споживачів планують замовляти більше свіжої продукції онлайн у 2025 році.

«Споживачі все частіше шукають здорову та зручну їжу. Ми бачимо високий інтерес до знань — майже половина хоче більше інформації про користь овочів і фруктів», — зазначив віцепрезидент з досліджень FMI Стів Маркенсон.

Свіжість залишається вирішальним чинником при виборі магазину — 58% покупців віддають перевагу тим, де овочі та фрукти найсвіжіші.

Читайте також: Соцмережі впливають на споживання овочів і фруктів, – учені