Виробник яєць розповів про споживацькі тренди в Україні
Останнім часом споживацькі тренди в Україні швидко змінюються, і виробники яєць активно адаптуються до них.
Директорка з маркетингу ТОВ «Овостар» і ТОВ «Ясенсвіт» Марина Борисова в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповіла про актуальні запити споживачів.
‒ Готове харчування, або так званий сегмент готових рішень. Війна та перебої в роботі енергетики підвищили попит на готову їжу. Додатково це також пов’язано з певною виснаженістю населення і небажанням проводити час за приготуванням їжі. Тому все більше українців із радістю купують уже готові страви чи напівфабрикати.
«Ми теж маємо готові рішення: яєчні суміші у вигляді пастеризованих рідких яєць; цілі чи рублені варені яйця; різновагові яйця в одному пакованні», ‒ зауважила Марина Борисова.
‒ Зростання інтересу до здорового харчування. Яйця стають важливою складовою раціону завдяки їхній поживній цінності, високому вмісту білка й вітамінів.
«Ми підтримуємо цей тренд, пропонуючи продукцію з гарантією якості та без антибіотиків», ‒ додала вона.
‒ Екологічність. Українські споживачі почали уважніше ставитися до екологічного впливу виробництва.
«Наші підприємства впроваджують сталі практики, як-от перероблення відходів, енергоефективні технології, екологічна упакова», ‒ підкреслила Марина Борисова.
‒ Зростання популярності преміальних продуктів ‒ неочевидний, але все ж таки тренд. Є певний запит на продукцію преміумсегмента, наприклад яйця від курей вільного вигулу.
«На жаль, поки що маємо обмежену кількість цього продукту», ‒ зазначила Марина Борисова.
Як повідомлялося, в грудні яйця подешевшали на 1,2%.