Обстріли припортової інфраструктури призвели до підвищення фрахтових ставок
Нестача вільного тоннажу та регулярні обстріли припортової інфраструктури призвели до підвищення фрахтових ставок на різних напрямках.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.
Судновласники виявляють небажання заходити в українські порти, через що фрахтувальники стикаються з дефіцитом транспорту. Тарифні ставки для костерів у напрямку Італії та Іспанії зросли в середньому на 2$. Аналогічно, пропозиції на фрахт у напрямку Туреччини з дунайських портів також підвищилися на 2$. Однак, ситуація з баржами залишається стабільною, і вартість транспортування зберігається на низькому рівні.
Ринкові ставки транспортування з річкових портів:
• Ізмаїл – Румунія (1-3 тис. тонн) @10€;
• Ізмаїл – сх. узбережжя Італії (5-7 тис. тонн) @ 32-34$;
• Ізмаїл – Туреччина (5-6 тис.тонн) @26$.
Ринкові ставки транспортування з морських портів:
• Чорноморськ – Єгипет (10 тис. тонн) @35-37$;
• Чорноморськ – сх. узбережжя Італії (30-35 тис. тонн) @ 25-26$;
• Чорноморськ – сх. узбережжя Іспанії (25-30 тис. тонн) @25-27$.
Нагадаємо, за рік функціонування Українського коридору на експорт пішло 43,5 млн тонн агропродукції.