Швидкий і якісний сервіс забезпечує безперебійну роботу аграріїв упродовж усього сезону
Інвестиція в майбутнє
Швидкий і якісний сервіс забезпечує безперебійну роботу аграріїв упродовж усього сезону, тож поява кожного нового сервісного центру — це «плюс» до комфорту й передбачуваності агробізнесу загалом.
Наприкінці вересня в селі Гадзинка поблизу Житомира відкрився сучасний сервісний центр компанії «Агроструктура». Це стало важливим кроком у розвитку інфраструктури для покращення сервісного обслуговування клієнтів. Комплекс побудували на ділянці площею 1,1 га, і тут зручно розмітились усі необхідні для зручної роботи об’єкти.
Будівництво центру тривало 12 місяців. За цей час звели основну будівлю площею понад 2100 м², де розмістився просторий шоурум для демонстрації зразків техніки, сучасна мийка, ремонтна майстерня, склад запасних частин, заправна станція та пожежно-насосна станція, навчальний центр. Тут навіть є кілька готельних номерів для проживання працівників й учасників стажувань і навчань, щоб забезпечити їм комфортні умови під час перебування на місці. Питання правильного ефективного використання придбаного обладнання напряму залежить від обізнаності персоналу покупця в його можливостях і правилах ефективного використання.
Як розповів директор ТОВ «Агроструктура» Михайло Завада, кожен важливий етап компанії збігався з досить непростими часами. Перші продажі відбулись на початку 2014 року, сервісний центр почали будувати невдовзі після того, як почалось повномасштабне вторгнення. Люди дивувались: як можна у такий час щось будувати?
Однак на то були причини. Цей сервісний центр не є інвестицією зі швидким строком окупності. Він призначений, щоб компанія відповідала вимогам часу і вимогам українських аграріїв, які на сьогодні є одними з передових не лише у Європі, а й у світі. Для техніки найвищого рівня потрібен відповідний сервіс як за кваліфікацією, так і за швидкістю. Тільки так аграрії можуть бути ефективними й розвиватись у непростих умовах. Компанія «Агроструктура» разом із партнерами вклала 1,5 млн євро у створення цього сервісного центру і відтепер зможе повністю забезпечити клієнтів усім необхідним.
«Я маю досвіду в продажах сільгосптехніки і надання сервісу понад 20 років», — розповідає Михайло Завада. — За цей час кілька разів змінювалось моє власне бачення того, як має працювати сервісна компанія. Тому цю нову будівлю зроблено так, щоб мати можливість збільшити її вдвічі. Ринок буде розвиватись, і вимоги до нас будуть також підвищуватись».
«Агроструктура» позиціонує себе як компанію, що допомагає придбати потрібні аграрію інструменти. Співпрацюючи з відомими брендами — FENDT, VALTRA, AMAZONE, Maschio Gaspardo і Geringhoff, доводиться дотримуватись стандартів кожного. Проте сервіс тут розуміють по-особливому: це не тільки ремонт, це вміння передбачити й не допустити поламки. Техніка має працювати без зупинок, тому що самим дорогим трактором або комбайном є той, що зупинився в полі у розпал сезону. І вже не важливо, скільки заплатив власник за цю машину спочатку. Головне, що вона зупинилась, і кожна година простою означає серйозні втрати. Тому сервісна служба до кожного клієнта підходить індивідуально і готова ухвалювати нестандартні рішення, щоб вберегти клієнта від втрат.
За словами директора, аналогічні сервісні центри будуть побудовані у Хмельницькому, Тернополі та Луцьку — там, де компанія має власні представництва. Це значно покращить сервісні можливості та збільшить підтримку партнерських брендів.
КОМЕНТАРІ
Андрій Борсук, керівник відділу продажу техніки
За 10 років роботи компанія «Агроструктура» довела клієнтам і постачальникам, що є надійним партнером. З новим сервісним центром у нас з’явилась можливість надавати клієнтам постійну сервісну підтримку і забезпечувати швидкий доступ до запчастин. Технічні спеціалісти можуть дистанційно підтримувати клієнтів, вирішуючи більшу частину питань експлуатації. Щодо розширення асортименту техніки, то збільшувати його немає потреби. По-перше, його достатньо, щоб закрити переважну більшість запитів аграріїв, а по-друге, ми прагнемо сконцентруватись на тому, з чим уже працюємо, щоб надавати максимально якісну підтримку.
Також очікуємо збільшення лояльності клієнтів, оскільки вони зможуть отримати більше переваг від співпраці з нами. Тут є достатньо місця для обслуговування і ремонту техніки, майстерні опалюються й можуть працювати цілий рік.
Максим Скляр, керівник відділу сервісу та ремонту
Ми маємо достатньо великий досвід надання сервісних послуг як на виїзді, так і у власних майстернях. З відкриттям нового сервісного центру хочемо залучити ще більше клієнтів, пропонуючи виконувати складні роботи саме тут.
Більшість сервісних інженерів виїжджають до клієнтів на ремонти, але ми маємо бажання завантажувати й майстерню. Тут будуть працювати окремі люди, тому швидкість виконання не залежатиме від зайнятості мобільних бригад. Окрім того, ми пропонуємо спеціальні ціни на ремонт для тих, хто привозитиме свою техніку в наш сервісний центр.
Хочу зазначити й те, як ми готуємо сервісних інженерів. Для цього запрошуємо молодь на практику, відбираємо перспективних студентів і пропонуємо лишитись. Молодь не загрузла в стереотипах, тому легше сприймає щось нове, не боїться комп’ютерів та інших сучасних технологій. Тож такий спосіб є більш дієвим для «створення» сервісного інженера. Недарма один із наших молодих сервісних інженерів у 23 роки отримав звання найкращого сервісного інженера в Україні.
Ті клієнти, хто звик до нашого сервісу, не намагаються від нас піти. Вони знають, що тут усе виконується швидко і максимально якісно. І що найголовніше — ми відповідаємо за нашу роботу. Тому нам довіряють і хочуть співпрацювати і далі.
Олександр Плюта, керівник відділу запчастин
До структури нового сервісного центру ввійшов трирівневий склад запчастин площею 1500 м². Тут розміщено запчастини всіх габаритів, а також робочі рідини для самохідної і причіпної техніки. Склад має автоматизовану систему обліку, яка впроваджується по складах інших наших філій.
Хочу зазначити, що з початку війни ми практично не відчули падіння попиту на запчастини. Звісно, дехто почав використовувати замінники, але оригінальні запчастини є витривалішими й надійнішими. Корпорація AGCO для тракторів FENDT і VALTRA підтримує гарантію на оригінальні запчастини протягом року без обмеження напрацювання. Гарантія діє, якщо запчастину встановили сервісні спеціалісти нашої компанії. Оригінальні запчастини інших наших брендів ми також маємо у наявності й готові оперативно відправити у будь-яку точку України. Відправляємо щодня і навіть по суботах. Співпрацюємо з усіма основними службами доставки, що максимально зручно для клієнтів.
Владислав Олійник