Тваринництво

На ринку курячого яйця зростає попит на якісну продукцію

На ринку курячого яйця зростає попит на якісну продукцію

Основні тенденції на ринку курячої продукції формуються під впливом споживачів. Зокрема, це ‒ тренд на здорове харчування та пов’язане з ним підвищення попиту на органічні яйця; яйця, вироблені без антибіотиків.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповіла генеральна директорка ТОВ «Ясенсвіт» Юлія Фльорова.

Також це ‒ інновації, що впроваджують у виробництві та пакуванні птахівничої продукції, де перевагу дедалі більше надають екологічній і біорозкладаній упакові тощо.

«Усі світові тренди рано чи пізно приходять в Україну, тому для вітчизняного ринку курячого яйця характерне підвищення попиту на якісну продукцію, ‒ зазначила Юлія Фльорова. ‒ Для українських виробників це ‒ можливість розвитку свого виробництва в бік безкліткового утримання птиці, автоматизація процесів із вирощування й збирання яєць, впровадження IT-рішень для моніторингу здоров’я птиці й оптимізація інших процесів».

За її словами, в компанії майже всі етапи вирощування птиці, збирання, сортування й пакування курячого яйця відбуваються в автоматичному режимі. Це дає можливість бути продуктивнішими й водночас значно підвищує якість і безпечність продукції, а також суттєво впливає на оптимізацію витрат.

«І ми принципово не застосовуємо жодних антибіотиків на всіх стадіях виробництва», ‒ наголосила вона.

Як повідомлялося, під ТМ «Ясенсвіт» виробляють різновагові яйця в одній упакові.