Агромаркет

25 українських товарів з’явились на поличках Lidl в Ірландії

25 українських товарів з’явились на поличках Lidl в Ірландії

Завдяки підтримці Проєкт USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) українські експортери змогли доставити продукти з України на полиці Lidl – вареники з вишнями, соняшникову халву, крем-мед та інші.

Про це повідомляє пресслужба Проєкту.

У міжнародній мережі супермаркетів наразі продається понад 25 найменувань товарів у рамках проєкту «Європейські полиці для українських виробників», який підтримав виробників продуктів харчування та напоїв, щоб розпочати або відновити свою експортну діяльність у 2023 році, попри виклики експорту, спричинені війною росії проти України. Ці продукти рекламуються в рамках Східноєвропейського тижня Lidl, однієї з їхніх відомих кампаній «Смаки світу», яка раніше демонструвала італійську, японську та грецьку їжу.

За підтримки Проєкту USAID протягом восьми місяців компанія Kwayga, яка спеціалізується на поєднанні покупців супермаркетів у Європі з глобальними постачальниками, провела вебінари з 440 учасниками, організувала 34 комерційні зустрічі між покупцями з ЄС та українськими постачальниками, а також поєднала 231 покупця і продавців. Це призвело до підписання контрактів із великими супермаркетами ЄС, у тому числі 5 контрактів, підписаних з Lidl Ірландія, 1 контракт, підписаний з Aldi Ірландія на 40 000 одиниць меду, і 1 контракт, підписаний із розвиненою медовою компанією на 3 замовлення загальною вартістю приблизно 120 000 євро.

Kwayga є піонером інновацій на ринку з використанням штучного інтелекту (ШІ), який вони використовували для ефективного пошуку сотень українських постачальників, які стали частиною цього проєкту. Крім оптимізації пошуку роздрібних покупців, ці зусилля допомогли українським виробникам освоїти нові технології, щоб знайти покупців для своєї продукції.

 «Ми дуже пишаємося тим, що були частиною цього важливого проєкту, і раді бачити, як технологія Kwayga на основі штучного інтелекту зіграла роль у з’єднанні Lidl з українськими виробниками продуктів харчування, – сказав Майк МакГрат, генеральний директор Kwayga. – Ця ініціатива не лише демонструє силу українського бізнесу, а також підкреслює важливість глобальної співпраці для підтримки економік і спільнот у складні часи».

Коментуючи вплив проєкту, директор Проєкту USAID Тім Мадіган сказав:

 «Ця співпраця є прикладом того, як стратегічне партнерство може створити значні економічні можливості для українських виробників. Працюючи з Kwayga, ми змогли поєднати ці підприємства з новими ринками, допомагаючи їм не лише відновити, але й створити стійку присутність у світовій харчовій промисловості».

За результатами розпродажу цього тижня LIDL Ірландія може повторювати акцію кожні чотири-шість місяців і потенційно підписати довгостроковий контракт. Також тривають переговори з іншими великими супермаркетами, що забезпечить майбутнє для українських продавців і більше смачної їжі на полицях по всій Європі.

Нагадаємо, вихід Lidl на український ринок затримується.