Агромаркет

Домініканська Республіка може стати торговим хабом Латинської Америки та Карибського басейну

Домініканська Республіка може стати торговим хабом Латинської Америки та Карибського басейну

Домініканська Республіка має стати торговим хабом Латинської Америки та Карибського басейну, має потенціал стати логістичним центром для українського експорту в регіон.

Про це повідомляє Міністерство економіки за результатами зустрічі між Віце-президенткою Домініканської Республіки Ракель Пенья та Першою віцепрем’єр-міністеркою України – Міністеркою економіки України Юлією Свириденко й заступником Міністра економіки і Торговим представником України Тарасом Качкою. 

Це перший робочий візит української делегації у Домініканську Республіку за останні 22 роки. 

«Посилення економічного співробітництва було одним із ключових питань на порядку денному. Нині Домініканська республіка є другою державою в регіоні за обсягами імпорту з України. За підсумками минулого року товарообіг між нашими країнами досяг 38,73 млн дол. США, що становить 54% показника 2022 року. Позитивне для України сальдо склало 21,07 млн. дол. США. А за перші 6 місяців 2024 року експорт вже склав 32 млн. дол. США. Основною статтею експорту залишаються напівфабрикати з нелегованої сталі. Та ми маємо потенціал для посилення двосторонньої торгівлі. Як зазначила Віце-президентка Домініканської Республіки, ця країна може стати логістичним хабом для українського експорту в регіоні», – зазначила Юлія Свириденко. 

Країни домовилися розглянути шляхи збільшення поставок українських товарів. Нині населення Домініканської республіки сягає близько 11,5 млн людей, ще майже стільки туристів щорічно відвідує країну. Тому головним актуальним на найближчу перспективу напрямом співпраці України та Домініканської Республіки в економічній сфері є аграрна промисловість та продовольча сфера. Країна зацікавлена як у поставках українських продовольчих товарів, обладнання для харчової промисловості, так і передачі відповідних технологій виробництва. 

Сторони домовилися налагодити співпрацю на рівні Торгово-промислових палат для подальшого проведення бізнес-форумів і налагодження B2B співробітництва. 

Нагадаємо, найбільше експортних можливостей – у виробників тваринницької продукції.