Kubota схвалила біодизель для своїх двигунів
Kubota схвалила майже всі свої дизельні двигуни сучасних моделей для роботи з біодизелем (HVO — гідроочищеною рослинною оливою) як паливом.
Про це повідомляє Agrar Technik.
Пояснюється, що в чистому вигляді, HVO100, паливо отримують виключно з невикопних джерел, тобто ні нафти, ні природного газу.
З 29 травня 2024 року HVO вільно продається на громадських АЗС Німеччини.
«Ми провели тривалі та детальні процедури тестування наших двигунів, перевіряючи, серед іншого, паливні насоси, шланги та ущільнення на їх сумісність із цим паливом. Наші дизельні двигуни довели свою повну сумісність з HVO», – запевнив Удо Енгельманн, керівник відділу технічного розвитку та післяпродажного обслуговування компанії Kubota Germany.
Щоправда, він уточнив, що HVO має енергетичну щільність трохи нижчу, ніж у соляри, тобто двигуни виробляють на 8-10% менше потужності. Це може мати вплив на роботу генераторів з їх зазвичай обмеженою потужністю, але не для мобільних машин і транспортних засобів.
«У будь-якому випадку такі невеликі втрати потужності піддаються лише двигунам з механічним керуванням з номінальною потужністю менше 18,5 кВт. Наші сучасні двигуни Common Rail з електронним керуванням компенсують нижчу щільність HVO та демонструють лише 2% втрати потужності. Їх придбання трохи дорожче, але вони окупаються завдяки меншому споживанню під час поточної експлуатації, таким чином збільшуючи вартість перепродажу машин і транспортних засобів, і вони стають дедалі популярнішими», – сказав Удо Енгельманн.
Читайте також: Виробництво біоетанолу стане доволі цікавою нішею для аграріїв