Техніка

Причіп-підбирач пришвидшує виконання технологічних процесів і зменшує навантаження на кормозбиральний комбайн

Підбираємо швидко

Підбираємо швидко

Причіп-підбирач пришвидшує виконання технологічних процесів і зменшує навантаження на кормозбиральний комбайн.  

У період заготівлі зелених кормів транспортування рослинної маси вимагає оперативності й технологічності. Потрібно не лише швидко виконати підбирання і доставити вантаж до місця зберігання — слід зробити це, максимально зберігши якість кормів і врахувавши собівартість. Досягти всіх цілей одночасно можна за допомогою сучасних причепів-підбирачів. 

Причепи подвійного призначення KRONE МХ 

Причепи-підбирачі KRONE MX базуються на двовісному шасі й мають подвійне призначення: вони здатні самостійно підбирати зелену масу або працювати у парі з кормозбиральним комбайном. Лінійка складається з трьох моделей, які відрізняються розміром кузова: 33 м³, 37 і 40 м³. Причіп оснащено підбирачем EasyFlow, що забезпечує повне й чисте підбирання рослинної маси. Передні опорні колеса є поворотними, що дає змогу працювати за криволінійною траєкторією. За бажання можна встановити задні опорні колеса, щоб на полях із нерівностями бруд не потрапляв к рослинну масу. Висоту притискного вальця можна змінювати дистанційно, залежно від фактичних умов роботи. Ширини захвату 1,8 м вистачає для роботи навіть із великими валками. 

Самозавантажувальний причіп KRONE MX

Подрібнювальний ротор діаметром 880 мм має спірально розташовані зуби, що забезпечує плавність роботи. Ножі різального апарата оснащено індивідуальним пружинним захистом. Коли сторонній предмет потрапляє на ніж, той відхиляється й автоматично повертається у вихідне положення. Зусилля спрацювання захисту регулюється централізовано і безступенево. За бажанням можна встановити різну довжину різання: коли працює 41 ніж, теоретичний розмір подрібнення становить 37 мм. Також є можливість застосовувати 21 або 20 ножів, або взагалі вимикати функцію подрібнення. Для заміни ножів уся ножова касета опускається й висувається на бік задля зручного доступу. Після  центрального розблокування можна замінювати ножі. Якщо доводиться часто їх гострити, можна додатково замовити точильний пристрій SpeedSharp. На 41 ніж витрачається не більше як 4 хв. Це дає змогу стабільно забезпечувати високу якість кормів за мінімальних витрат палива. 

Самозавантажувальний причіп подвійного призначення KRONE RХ

Вантажний відсік виконано цільнометалевим. У моделях МХ 330 передня стінка пряма з верхньою відкидною частиною. Це повністю спрощує завантаження причепа і транспортування рослинної маси. Для моделей МХ 370 і 400 передбачено рухомий передній борт. Коли завантаження відбувається зверху, борт перебуває в передньому положенні, максимально збільшуючи корисний об’єм. З роботою підбирача передній борт спочатку вертикально підіймають і мірою заповнення опускають уперед, звільняючи додаткові 4 м³ простору. Під час розвантаження автоматичні багаторазові рухи переднього борту вперед-назад підштовхують рослинну масу до «виходу». 

Різальний апарат OptiGrass з інтегральним ротором — центральний елемент причепів серії RX

Основну роботу з переміщення вантажу до заднього борту виконує подвійний ланцюговий транспортер із поперечними планками. Як опцію пропонують установлення двох або трьох горизонтальних дозувальних вальців у задній частині кузова. Вони забезпечують рівномірне вкладання шлейфу рослинної маси. Для зручності обслуговування в бічній стінці причепа передбачено вхідний люк. Відповідно, оператору не потрібно перелазити через високий борт із ризиком травмуватись. 

Ходова частина має кілька опцій, що покращують роботу в полі й керованість під час маневрування. За бажання можна встановити механізм гідрокомпенсації, і тоді навантаження на всі колеса розподілятиметься рівномірно. Примусове керування колесами причепа допоможе краще протидіяти знесенню на схилах або в місцях зберігання силосу. Нахил дишля регулюється гідравлічно як із кабіни, так і кнопками на борту причепа, що значно полегшує агрегатування. 

Пристрій для заточуванно ножів KRONE SpeedSharp

Керування причепом-підбирачем може здійснюватись із кнопкового пульта DS 100, терміналів DS 500 або CCI 1200. Також можливе пряме приєднання до монітора трактора через ISOBUS — тоді додаткові монітори не потрібні. 

Більше продуктивності з KRONE RХ 

Якщо потрібна більша продуктивність заготівлі, краще пристануть причепипідбирачі KRONE RX із кузовами 36 м³, 40 і 43 м³ Їх оснащують 2-метровим підбирачем, який ще краще повторює рельєф поля завдяки особливостям підвіски, а також кількох варіантів задніх опорних коліс. У різальному апараті застосовано технологію OptiGrass. Вона передбачає встановлення 40 або 54 ножів з відстанню 37 або 28 мм один від одного. Завдяки системі SplitCut забезпечується гарантоване плющення кожного стебла. Бічні шнеки по краях ротора спрямовують рослинну масу до центра і таким чином ефективність подрібнення покращується. 

Підбиральник без направної доріжки EasyFlow гарантує чисте підбирання та подавання кормової маси на різальний ротор

Кузов також оснащено двома ланцюговими транспортерами, переднім бортом, що нахиляється вперед-назад, задніми дозувальними вальцями (опція), верхніми захисними щитами. Ураховуючи більшу вагу, точка кріплення зчіпного пристрою розрахована тільки під кулю 80 мм. Тандемну вісь у серійній комплектації оснащено гідравлічним компенсатором, що забезпечує постійне рівномірне розподілення навантаження між усіма колесами. Підресорений дишель зменшує поштовхи та покращує  комфорт роботи, а два гідроциліндри підіймають і опускають передню частину причепа задля збільшення дорожнього просвіту навіть із максимальним навантаженням. 

Серед корисних опцій слід зазначити пристрій для внесення консервантів. Бак на 200 л встановлено в задній частині для зручного доступу, а форсунки — безпосередньо над підбирачем. Система легко очищується після використання. За потреби насосний вузол можна демонтувати без інструментів. Керування системою здійснюється через термінал. До речі, тут також підійде CCI 1200, DS 500 або ISOBUS-монітор трактора. 

Багатоцільові причепи KRONE GХ 

Тільки для транспортування компанія KRONE розробила лінійку причепів GХ. Сюди входять дві моделі — на 44 і 52 м³. Цю серію причепів розраховано на перевезення найширшого спектра вантажів — від сінажу та силосу до буряків, картоплі, зерна, деревної щепи або пелетованих вантажів. Відповідно, концепція кузова має певні особливості. 

Багатоцільові причепи KRONE GХ

Наприклад, днище причепа являє собою стрічковий транспортер, що рухається разом із переднім бортом. Задній борт може повністю підійматись або відкриватись частково для рівномірного розвантаження. У задньому борту передбачено «вікно» для вивантаження зернових культур. Бічні борти можуть частково опускатись для полегшення завантаження. Також слід згадати систему дистанційного керування заднім бортом і транспортером. Це додає зручності й безпеки — оператор має змогу візуально спостерігати за процесами й виконувати потрібні дії. 

Під час роботи із зеленими кормами або іншими подібними вантажами можна залучити унікальну систему KRONE ExactUnload. З її допомогою причеп самостійно розвантажується на довжині від 10 до 100 м. Швидкість вивантаження змінюється відповідно до швидкості руху трактора. Це може стати в пригоді під час створення силосних буртів або розподілення матеріалів у полі. 

Багатоцільові причепи KRONE GХ

Рульове керування тандемними та потрійними поворотними осями передбачає кілька варіантів залежно від потреб користувача. Електронне примусове керування визначає кут повороту за допомогою жорсткої тяги та датчика, який забезпечує систему потрібною інформацією. Відповідна гідросистема подає оливу до гідроциліндрів поворотної осі. Коли швидкість руху збільшується, втручання до рульового керування зменшуються. Під час роботи в полі, сховищі або на робочому майданчику підкермовування може бути максимальним. Другий варіант передбачає примусове гідравлічне керування, коли застосовують тягу керування й гідроциліндр із датчиком, що керує потоком оливи циліндрів поворотної осі. А в інтелектуальному підтримувальному керуванні реалізовано концепцію блокування керованої осі, коли це покращує зручність експлуатації. 

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ