МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для мережі «М'ясомаркет»
Компанія МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для своєї мережі «М’ясомаркет».
Мʼясні сомельє є ознакою ритейлу МХП. Це ‒ не просто продавці, а консультанти з приготування їжі, наголошують у компанії.
Для мʼясних сомельє відкрита можливість карʼєрного зростання. Працівник, який починає зі стажера, має всі шанси стати не тільки старшим мʼясним сомельє, а й керівником магазину, стверджують у МХП. До прикладу, одна з мʼясних сомельє «М’ясомаркета» в Києві нині є директоркою одного з напрямів власного ритейлу МХП.
«Головна мета м’ясних сомельє – вирішити для покупця більшість питань щодо страв на його столі, спростивши і покращивши його життя», ‒ зазначає заступник голови правління МХП Андрій Булах.
Вони, як неофіційні шеф-кухарі українських родин, рекомендують страву, яку можна приготувати з продуктів, наявних у магазині.
МХП навчає таких фахівців у власній Школі мʼясного сомельє за рахунок компанії. Вони проходять повний цикл підготовки – від теорії до практики – в реальних умовах: у навчальному «М’ясомаркеті», який є точною копією справжнього.
У МХП планують, що покупці ходитимуть за мʼясним сомельє між «М’ясомаркетами» так само, як за своїм бʼюті-майстром чи лікарем.
Як повідомлялося, мережа «М’ясомаркет» об’єднує 250 магазинів.