Дрони будуть засівати заміновані поля спеціальною сумішшю медоносних трав
«Мед мінних полів» – проєкт Міністерства закордонних справ України та Saatchi & Saatchi Ukraine у кооперації з агропромисловою компанією Kernel.
Про це повідомляє пресслужба відомства.
Площа замінованих полів в Україні наразі сягнула 8 млн га, з яких 6 млн га розміщуються на окупованих територіях, 2 млн га – на звільнених.
Так, у команди МЗС та Saatchi & Saatchi Ukraine з’явилась ідея проєкту Мед Мінних Полів. Вона проста і потужна: щоб уникнути контакту з мінами, дрони засівають заміноване сільськогосподарське поле спеціальною сумішшю медоносних трав. Після цього нектар збирають бджоли, яким також не страшні міни.
До проєкту долучились Міністерство закордонних справ України та агропромислова компанія Kernel. Консультують та допомагають Dronarium Україна та Спілка пасічників України.
Зібраний мед стане потужним засобом комунікації про проблему замінованих земель, щоб залучити до розмінування ще більше міжнародних партнерів та донорів. Українські дипломати братимуть мед мінних полів із собою на зустрічі та в міжнародні візити та даруватимуть його дипломатам та публічним особам у всьому світі.
«Цей проєкт дозволить МЗС привернути більшу увагу світу до проблеми російського замінування української землі та мобілізувати додаткові ресурси для її вирішення. Воєнна дипломатія використовує кожну можливість для досягнення результату. Всі креативні та технологічні засоби спрямовані на те, щоби посилити нашу комунікацію та швидше очистити українську землю від російських мін та боєприпасів», – заявив міністр закордонних справ Дмитро Кулеба.
Більше того, для проекту розробили спеціальний дизайн вуликів у форматі попереджувальних знаків про мінну небезпеку.
«Сила ідеї, в тому, що вона одночасно пропонує робоче рішення, щоб поля не простоювали і, разом з тим – наголошує на важливості розмінування наших територій. Це питання безпеки фермерів і людей, що працюють на землі, це важлива складова продовольчої безпеки України. Розуміємо – проєкт складний і тривалий у реалізації. Але ми переконані, що кожний новий його етап привертатиме все більше уваги дипломатів та спільнот по усьому світові, й це допоможе хоч трохи змінити ситуацію на краще», – відзначив Костя Шнайдер, креативний директор Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic + Saatchi & Saatchi Ukraine
Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що «НІБУЛОН» отримав першу машину для розмінування від GCS.