Фрахт на річковий та морський транспорт залишається стабільно високим через сезонний попит
Серпневий експорт морським та річковим транспортом становив 2,4 млн тонн, з 100% експортом саме через Дунайські порти.
Про це у Телеграм-каналі повідомляють аналітики Spike Brokers.
Фрахт на річковий та морський транспорт залишається стабільно високим через сезонний попит, пов’язаний з активністю відвантажень ранньої групи зернових.
Постійні атаки росії на припортову інфраструктуру, хоча завдають незручностей та руйнують, не створюють значних перешкод для експорту через річкові порти Дунаю.
Туреччина не змогла дійти згоди з росією щодо формального продовження зернового коридору. Адміністрація морських портів України запевняє про безпеку альтернативного маршруту для суден, що слідують до портів Великої Одеси. Відпрацювання альтернативного маршруту учасниками ринку, скоріш за все, займе час для перевірки його безпеки. Поки гравці не поспішають тестувати його.
Ринкові ставки транспортування водним шляхом:
• Ізмаїл, Україна – Констанца, Румунія @40-45€ (1-3 тиc. тонн)
• Ізмаїл, Україна – Тарагона, Іспанія @72-75€ (9-10 тиc. тонн)
• Ізмаїл, Україна – Валенсія, Іспанія @72-75€ (9-10 тиc. тонн)
• Констанца, Румунія – Тарагона, Іспанія @17-20€ (25-35 тиc. тонн)
• Констанца, Румунія – Тарагона, Іспанія @12-15€ (55-65 тиc. тонн).
Раніше ми писали, що ставки автомобільного фрахту зазнали незначного підвищення по всіх напрямках.