Українське зерно зможуть перевантажувати з барж на судна безпосередньо у Сулінському каналі
Наразі на Сулінському каналі проводиться днопоглиблювання – це дозволить перевантажувати зерно з барж на судна типу Panamax та Handysize безпосередньо у каналі на румунській території.
Про це у своїй колонці для АgroТimes розповів президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьов.
Він нагадав, що українська сторона з метою збільшення експортних потоків українського зерна через Дунайські порти запропонували координати можливих стоянок у румунських територіальних водах, щоб здійснювати перевалку зерна з баржі на судно.
«Але Бухарест вважає, що це можуть бути ризиковані операції з перевалки зерна через можливі шторми восени. Водночас фахівці порту Суліна проводять днопоглиблювання й впродовж наступних декількох місяців глибина виходу в море в Суліні може сягати 12 метрів – цього буде достатньо, щоб перевантажувати зерно з барж на судна типу Panamax та Handysize безпосередньо у Сулінському каналі на румунській території», – уточнив Микола Горбачьов.
Президент УЗА констатував, що наразі міністр транспорту Румунії сказав, що такі операції будуть менш ризиковими й Бухарест на них може погодитися.
Нагадаємо, Україна зможе експортувати близько 48 млн тонн зерна навіть без повноцінної роботи «зернового коридору». Раніше ми писали, що існують певні ризики у роботі «тимчасових коридорів».