Тваринництво

Під брендом Lel’ почали виробляти копчену моцарелу

Український бренд свіжих сирів Lel’, що належить Ardis Group, почав виробляти копчену моцарелу. Кожні 3 грн від проданої паки передаватимуть фонду «Повернись живим» на потреби армії.

Про це повідомили в компанії Ardis Group, пише AgroPortal.

Новий для компанії метод виробництва – копчення – відбувається за температури 28-32 °С на дровах вільхи, повністю натурально зі свіжого коров‘ячого молока.

Категорія копчених сирів в Україні стрімко зростає та набуває популярності у споживачів. Так, якщо у 2021 року копчені сири зросли на 23%, то цього року приріст у ритейлі вже сягнув 55%, як порівняти з 2021 роком.

Як повідомлялося, «ЗароГ» додав у свій асортимент моцарелу.

Довідка

Ardis Group – група компаній, яка займається імпортом, виробництвом сирів і впроваджує сирні сервіси. 

Lel‘ – бренд молочних продуктів, що належить компанії Ardis Group, які виготовляються на власному виробництві «Молочна майстерня». Сирна лінійка Lel’ включає продукти для кінцевого споживача і HoReCa: моцарела тверда, копчена та в розсолі, бурата, страчатела, рікота, чедарела, домашній сир.