Світові фруктово-ягідні виставки вкрай важливі для вітчизняних фермерів, – експертка
Участь українських виробників фруктів та ягід особливо необхідна під час війни, адже дає можливість привернути увагу до нашої країни в непростий час. До того ж прогнозують зростання потреби вітчизняних фермерів у експорті плодово-ягідної продукції.
Про це під час форуму «Інтенсивний ягідник. Виклики сьогодення» Ірина Кухтіна, голова асоціації «Ягідництво України».
Вона навела статистику, що на великих міжнародних виставках 2022 року були представлені сумарно близько 25 українських компаній. Якщо на SIAL від України було близько 10 компаній, то на наступній Fruit Logistica – лише 3, на BIOFACH – 8 та на Gulfood – буквально пара компаній. Організувати участь в них України, особливо, весною, було важко, проте надважливо.
«Умовно, у 2020-му можна було б пропустити виставку, то у 2022-му це було неможливо, бо нам треба було привертати увагу, – зауважила Ірина Кухтіна. – Зокрема, звернув увагу на наш стенд уряд Німеччини, який надав українському ягідному сектору безпрецедентну підтримку».
Як ми повідомляли, покращення всередині країни для ягідного сектора експерти не очікують, бо купівельна спроможність населення продовжить падати протягом 2023 року. Внутрішній ринок буде ще слабкішим, тому треба орієнтуватись здебільшого на експорт.
Виставки цього року, до яких можна приєднатися: Biofach, Gulfood, Anuga.
Читайте також: Конкурувати на світовому ягідному ринку треба якістю