«Джем ЛТД» під час війни збільшило виробництво
Дніпровське підприємство «Джем ЛТД» під час війни почало постачати свою продукцію до ЗСУ і порційно фасувати джем у 20-ти грамові пакетики для солдатського польового раціону. Також зріс попит серед українців на продукти довготривалого зберігання, тож підприємство взяло на роботу нових працівників.
Про це повідомляє пресслужба USAID.
Зазначають, що Євгенія та Дмитро Мальцеви досягли успіху завдяки наполегливій праці, досвіду та підтримці від американського народу. USAID допомогло Мальцевим придбати морозильне обладнання для пакування та зберігання заморожених ягід. Це дозволило «Джем ЛТД» збільшити виробництво та продовжувати працювати взимку, коли доступ до сезонної продукції обмежений. Як результат, вони розширили продажі через супермаркети і навіть почали експортувати свою продукцію до Німеччини та Латвії. Почали закуповувати більше ягід у місцевих фермерів та взяли на роботу більше працівників.
Російське вторгнення припинило банківське кредитування, виробники та постачальники зупинили роботу, поставки теж припинились. Незважаючи на ці труднощі, власники компанії мали намір продовжувати роботу «Джем ЛТД», щоб і надалі виплачувати заробітну плату своїм працівникам та допомагати країні.
«Це наша земля, ми не можемо її залишити. Ми повинні допомагати і боронити її», – сказала Євгенія Мальцева.
Мальцеви почали постачати свою продукцію до Збройних сил України – відправили кілька тонн продукції військовим і почали порційно фасувати джем у 20-ти грамові пакетики для солдатського польового раціону. Вони також збільшили виробництво, коли побачили зростання попиту серед українців на продукти довготривалого зберігання, навіть взяли на роботу нових працівників.
І все ж війна ускладнює виробничу діяльність. Кількість сировини обмежена, місцеві ланцюги постачання розірвані, російські військові тримають під прицілом цивільну інфраструктуру.
«Через проблеми з електропостачанням, ризиковано зберігати заморожені ягоди на складі. Тому зараз працюємо над встановленням сонячних панелей як запасного джерела енергії», – пояснила Євгенія Мальцева.
Читайте також: Торговельні мережі закуповують лише свіже варення