Як працюють сервісні інженери Тайтен Машинері Україна в умовах війни
Тайтен Машинері Україна, як і будь-яка українська компанія, зіштовхнулася з певними труднощами в організації робочого процесу в умовах війни. Зокрема, найбільш суттєво на роботу вплинули: окупація, що зменшила охоплення регіонів, мобілізація працівників, наявність комендантської години, пошкодження транспортних сполучень, дефіцит і подорожчання пального. Та компанія змогла налагодити всі процеси з урахуванням вимог сучасних реалій.
Про це розповідає керівник відділу сервісу Олексій Грубрін.
«Ранок 24 лютого вніс корективи у роботу та життя кожного українця. Керівництвом компанії однозначно було встановлено пріоритет щодо безпеки співробітників і їх близьких, у зв’язку з чим організували координаційні групи, розробили пам’ятки для співробітників і запропонували варіанти для тимчасового переміщення. Тим не менше, доволі швидко ми змогли налаштувати роботу. У відносно спокійних регіонах сервісні інженери продовжували виконувати свої звичайні завдання за графіком. Для кожного співробітника була та є можливість змінити локацію свого перебування. Завдяки широкій мережі дилершипів Тайтен Машинері Україна, така опція дозволила нам утримати баланс максимально можливої ефективності. Таким чином компанія Тайтен Машинері Україна не припиняла своєї діяльності, тому що для всіх було зрозумілим, що посівна цього року матиме неабияке значення для України», – розповідає Олексій Грубрін.
Кількість запитів, за його словами, на певний час, звісно, скоротилася. Та компанія не втратила цей час, а використала його для підвищення кваліфікації своєї команди. Зокрема, працівники пройшли ряд навчальних тренінгів у веб-академії CNH.
Наразі компанія надає аграріям всі необхідні послуги навіть тоді, коли оперативний виїзд до господарства є неможливим.
«Відділ сервісу має службу технічної підтримки, до складу якої входять внутрішній тренер/технічний консультант та провідні технічні фахівці з продуктів для точного землеробства Raven та Trimble. Вони опрацьовують запит та, залежно від характеру несправності, надають дистанційну консультацію за використанням інструментів Case IH – Advanced Farming Systems (AFS™) AFS Connect™ та Raven Slingshot. Завдяки цим інструментам фахівці служби підтримки можуть дистанційно переглянути та розтлумачити критично важливу інформацію щодо робочих параметрів і налаштувань техніки, не виїжджаючи до господарства. Функція спільного використання екрану дозволяє швидко виявляти проблеми та запропонувати корективи для оптимізації продуктивності роботи техніки. Дистанційне обслуговування дозволяє нам аналізувати коди сповіщень машин з парку техніки, передбачати майбутні можливі помилки, усувати несправності та завантажувати клієнтам оновлене програмне забезпечення в режимі реального часу», – зазначає Олексій Грубрін.
Нагадаємо, Тайтен Машинері Україна замінює навігаційні монітори за собівартістю та надає безкоштовну корекцію RTX.