Елеватор

Агровиробникам порадили, на які прикордонні переходи краще везти зерно

Агровиробникам порадили, на які прикордонні переходи краще везти зерно

Аграрним підприємствам, які мають намір експортувати свою продукцію залізницею через західні кордони, радять уникати прикордонних переходів «Ізов», «Ужгород» та «Чоп». Адже там через перезавантаженість пунктів вантажам доведеться чекати 2-3 тижні.

Про це під час онлайн-наради повідомив заступник директора Департаменту з комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов.

Він нагадав, що наразі Україна має 12 прикордонних переходів по суходолу.

«По цих переходах зараз в середньому ми передаємо 116-120 вагонів щодоби. Але в останній час цей показник виріс до 290-300 вагонів», – зауважив Валерій Ткачов.

За його словами, серед 12-и переходів масово задіяно лише 3. Тому виникають певні проблеми із накопиченням вантажів.

Фахівець уточнив, що наразі перехід «Мостицька-2» недовантажений по зернових, олійних та шроту. На переході «Рава-Руська» також можна передавати по декілька составів з агропродукцією щодоби.

А ось перехід «Ягодин» зерновий бізнес вже опанував й наразі туди рухається близько половини вагонів з зерном із загальної кількості вантажів. Тим не менш, щодоби з «Ягодину» може відправлятися по декілька составів з агропродукцією.  Перехід «Ізов експортний» перезавантажений, на що Валерій Ткачов звернув увагу агровиробників, адже через накопичену кількість вагонів вантажі можуть стояти по три тижні.

«Перехід «Вадул-Сірет» почали відкривати для себе зерновики. Тут ми можемо передавати 4-5 составів щодоби», – констатував він.

На перехід «Дякове» рухається половина зернових вагонів із загальної кількості вантажів – він також є недозавантаженим.

Перехід «Ужгород» фахівець радить не задіювати через перезавантаження. Це ж стосується й прикордонного переходу «Чоп».

Нагадаємо, «Укрзалізниця» спростила порядок вантажних перевезень. Раніше в «Укрзалізниці» розповіли про альтернативні шляхи експорту агропродукції.