Український покупець лохини орієнтується на ціну
Попри намагання виробників лохини виробити лояльність до свого бренду, покупець орієнтується на вартість продукту. Супермаркети намагатимуться зменшити ціни, проте бізнес залишатиметься досить маржинальним.
Про це під час конференції «Інтенсивний ягідник» повідомила президентка асоціації «Ягідництво України» Ірина Кухтіна, повідомляє журнал «Плантатор».
За словами експертки, українських лохинових брендів більшає, але покупець орієнтується не на них, а на вартість продукту. Супермаркети, найімовірніше, спробують знизити кількість брендів і тиснутимуть на ціну. Такий прогноз є не дуже оптимістичним, враховуючи, що собівартість продукції значно зросла внаслідок інфляції, ковідних обмежень, цін на витратні матеріали, тарифів на енергоносії.
Хай там як, маржинальність лохини залежно від каналів збуту становила від 10 до 80%.
«Обвалу цін на лохину до 90 грн, як деякі побоюються, не буде, — заспокоїла Ірина Кухтіна. — Як внутрішній, так і закордонний ринки відкриті, попит скрізь високий».
Читайте також: Великі плантації лохини швидше повертають інвестиції