Що найбільше ускладнює перевезення зернових вантажів залізницею
На ефективність роботи залізниці під час перевезення зернових вантажів значною мірою впливають профіль місцевості, розвиток інфраструктури станцій і рівень зношеності рухомого складу.
Про це під час Всеукраїнського практичного форуму «Власний елеватор» розповів керівник комерційного департаменту Львівської залізниці Юрій Іщук.
«Там, де відвантажується найбільше зернових – у Тернопільській області, маємо складний профіль місцевості. Подекуди є такі місця також у Волинській та Івано-Франківській областях. Через це вагові норми не дозволяють вивозити зерно в тих обсягах, у яких би нам хотілося та які заявляють вантажовідправники. Зокрема, на таких несприятливих профілях локомотив тягне не більше 20 вагонів», – зазначає Юрій Іщук.
Наступною проблемою є недостатній розвиток інфраструктури. За словами Юрія Іщука, сьогодні кількість і масштаби елеваторів стрімко збільшуються, але, на жаль, Укрзалізниця не розбудовується такими темпами, кошти не вкладаються і вивезти той збільшений обсяг зернових вантажів на існуючих потужностях не завжди вдається.
«Крім того, зношеність рухомого складу зерновозів АТ УЗ становить майже 100%. Утім, згідно з програмою «Велике будівництво», на наступних 7 років заплановане різке оновлення рухомого складу, зокрема, 46 тис. вагонів – напіввагонів і зерновозів, оскільки вони є найбільш затребуваними», – додає Юрій Іщук.
Нагадаємо, Львівська залізниця відзвітувала про перевезення зернових вантажів у 2021 році.
Більше інформації про Всеукраїнський практичний форум «Власний елеватор» читайте тут.